(SWEDISH) NET Framework 2.0

microsoft.public.windowsupdate

Speedup My PC
Old 11-16-2007
peter w

(SWEDISH) NET Framework 2.0
Hejsan! räknar inte att få ett svar men provar endå

Är ingen hejare på datorer! har försökt letat efter en guide eller nått
liknande
men ingen större lycka;(

Jag har en OEM dator, där min så kallade support skall vara till hjälp.
Men det verkar som det bara är försäljning som räknas, inte suport!!!
[IDIOTER] sorry
men kunnde inte hålla mig.

Min burk:

Microsoft Windoes XP
Home Edition
Version 2002
Service Pack 2

PS:Registrerad

Jag skulle installera Sony Vegas 8 PRO för skapandet av egna video på spel.
Men den vill ha [NET Framework 3.0] så jag kollade lite på installerings
proceduren.
Är ju inte bara att installera nått utan att ha lite koll på vad man gör.

Tittad i burken och ser att den har [NET Framework 1.1]
Öppnar Inställningar/Kontrollpanelen/Administrationsverktyg för att titta
villket språk den är på!
för över pekaren på mappen, Txt som dyker upp är på engelska, då är den jag
har! på engelska eller?

OKI tänkte jag, då skall jag väll instellera 2.0 först och sedan 3.0 [Engelsk]

Öppnar: windows update/Annpassad instalation Då får jag upp [Prioterade
uppdateringar]
där står det [Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1] ?? Men Jag har
ju redan [Service Pack 2]
Vågar inte riktigt att installera SP1 på SP2 som jag har.

Tittar på fliken: Programvara tillvalsuppdateringar (7) stycken där fins 2.0
Provar att installera Microsoft .NET Framework 2.0: x86 (KB829019)

Det går fint, när det är klart, återstår det med gul markering att jag skall
instalera
[Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1] ?? här börjar jag fatta
vatten

SYSTEMÅTERSTÄLLNING

Skall jag ta bort allt som har med NET Framework i Läggtill/Tabort och
installera från start??

Dotnet.exe
DKS

När eller i villken ordning skall dom instaleras och villket språk?
skall installera Speech Recognition och då tror jag att man behöver dom 2
ovanstående filerna

men var och villka versioner har jag ingen aning om.

M.V.h Peter

PS: har Ts Cr2 och Ventrilo

Old 11-17-2007
Sinclair

RE: (SWEDISH) NET Framework 2.0
Hur tror du att någon kan hjälpa dig når du är i fel forum.

Had du skrivit ditt problem på Engelska skulle du kanske fått någon hjälp.

Här har du några adresser:

http://www.microsoft.com/communities...&lang=en&cr=US

Kom i håg på Engelska måsta det vara.

Hur som helst lycka till.

P.S. Det vore kul om du lät mig veta hur det går