04-15-2011
|
|
|
|
|
|
|
.NET Framework error
Hallo iedereen,
ik heb een een probleem met Microsoft .NET Framework.
Het zit namelijk zo: ik had .NET 3.5 op mijn computer staan, maar ik wou een programma installeren, dat om .NET 1.1 vroeg. Dus ik gebruikte een handmatige verwijdering-beschrijving van de site van Microsoft.
Ik heb hierdoor 3 dingen verwijderd, namelijk de .NET Framework uit de programmalijst en 2 registerfolders (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\.NETFramewo rk en HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\NET Framework Setup).
Hierna heb ik .NET 4.0 geïnstalleerd, maar nu krijg ik de foutmelding "Stel de registersleutel HKLM\software\Microsoft\.NETFramework\Installroot zo in dat naar de installatielocatie van .NET Framework wordt verwezen". Deze foutmelding krijg ik 2 keer bij het opstarten en komt van 2 files, genaamd dsca.exe en sprtcmd.exe.
Ik heb geen flauw idee wat ik hieraan moet doen. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
PS: Omdat ik een complete idioot ben heb ik geen back-ups gemaakt :s
PSS: Ik krijg ook een fout van de Dell Wireless WLAN Wireless Network Controller en de Dell Wireless WLAN Wireless Network Tray Applet. Deze problemen zijn ongeveer tegelijkertijd opgedoken (apparaatbeheer geeft een fout voor de WAN miniport (SSTP)), dus mogelijk zijn ze aan elkaar gelinked.
Last edited by Gohan : 04-15-2011 at 15:14.
|