Vreemde venster

Lean On

Vreemde venster
Ik heb een recovery uitgevoerd op mijn Vista Home premium en alles werkt (
na de 79 geinstalleerde updates) weer prima. Ik heb echter een heel
vervelend voorval; ieder keer als ik de computer opstart zit ik met een
venster waar ik niks van begrijp. Heeft iets met google en firefoxe te maken
(denk ik). In dit venster zijn er twee opties waaruit je kan kiezen: Jeg
godtar dette en Jeg godtar ikke dette. Ik durf op geen van beide te klikken
want ik weet niet wat er staat geschreven. Google heb ik als toolbar maar
firefox komt op mijn computer niet voor. Hoe kan ik van deze rare venster
afkomen? Bvd

Jan V

Re: Vreemde venster

"Lean On" <leanonme@falseyhaoo.com> schreef in bericht
> [...]
> klikken want ik weet niet wat er staat geschreven. Google heb ik als
> toolbar maar firefox komt op mijn computer niet voor. Hoe kan ik van deze

Even een uitstapje naar de Google-vertaal-automaat.
Deze zegt dat we met Noors te maken hebben:
Jeg godtar dette = Ik accepteer dit
Jeg godtar ikke dette = Ik accepteer dit niet

Heeft het iets met de browser-keuze te maken?

--
Jan V

Gandalf G

> [...]
> Google heb ik als toolbar maar firefox komt op mijn computer niet voor.
> Hoe kan ik van deze rare venster afkomen? Bvd

Je kunt hier meer informatie vinden en eventueel de nederlandse versie
van de KB downloaden:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...-choice-update

karelV [MS MVP]

Re: Vreemde venster
Lean On schreef op 29-6-2010 11:19:
> [...]
> beide te klikken want ik weet niet wat er staat geschreven. Google heb
> ik als toolbar maar firefox komt op mijn computer niet voor. Hoe kan ik

Start - typ in 'zoekvak' msconfig <enter> -> tabblad Opstarten.
Haal daar als test alle vinkjes weg, pc opnieuw opstarten. Komt de melding nu niet meer?