Unable to create ....

Jaap

Unable to create ....
Ik probeer een setupje te doen en krijg te lezen:
Unable to create item in program manager group en dan de naam van programma.
Kan iemand mij op weg helpen om het wel geinstalleerd te krijgen?

Gr.

Leen

Re: Unable to create ....
Wat is er precies aan de hand? Nu lijkt het erop alsof we midden in een
onbekende film terecht zijn gekomen.

--
..
..

"Jaap" <jaap@ggg.nl> wrote in message
> [...]
> programma.
> Kan iemand mij op weg helpen om het wel geinstalleerd te krijgen?

Jaap

Re: Unable to create ....
Ik heb documentatie op een cd gekregen. Hier zit een setup bij om
makkelijk door de documenten te bladeren. Op het moment dat ik
setup draai, krijg ik die vreemde melding en installeert dus niet.
Kan dus geen documenten kijken zonder dat het programmaatje
is geinstalleerd.

Gr. J.

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht
> Wat is er precies aan de hand? Nu lijkt het erop alsof we midden in een
> onbekende film terecht zijn gekomen.

Bert \( A W RvB \)

Re: Unable to create ....
"Jaap" <jaap@ggg.nl> schreef in bericht
> [...]
> setup draai, krijg ik die vreemde melding en installeert dus niet.
> Kan dus geen documenten kijken zonder dat het programmaatje

Misschien dat er een tussen directory hoort te zijn die de programmeur
van het programmaatje vergeten heeft aan te maken.

Zoiets als C:\Program Files\"De naam van het programma" enzovoort.

--
Bert ( A W RvB )
bert@rjrsnvbrn.nl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Jaap

Re: Unable to create ....
Ik heb hem ff op de laptop met XP geinstalleerd en dat werkt wel.
Onder Vista dus niet.
Ben er nog niet uit.

"Bert ( A W RvB )" <a.w.r.v.b@ziggo.nl> schreef in bericht
> [...]

> van het programmaatje vergeten heeft aan te maken.
>
> Zoiets als C:\Program Files\"De naam van het programma" enzovoort.

karelV [MS MVP]

Re: Unable to create ....
Jaap schreef op 22-6-2010 21:48:
> Ik heb hem ff op de laptop met XP geinstalleerd en dat werkt wel.
> Onder Vista dus niet.

Probeer dan eens: rechtsklik op die Setup.exe -> uitvoeren als administrator

karelV [MS MVP]

Re: Unable to create ....
karelV [MS MVP] schreef op 22-6-2010 21:56:

> Probeer dan eens: rechtsklik op die Setup.exe -> uitvoeren als
> administrator

Of: rechtsklik op die Setup.exe -> eigenschappen -> tab Compatibiliteit -> uitvoeren als
in Windows XP SP2

Jaap

Re: Unable to create ....
Heb ik alletwee al geprobeerd, zelfde probleem.

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Of: rechtsklik op die Setup.exe -> eigenschappen -> tab Compatibiliteit ->
> uitvoeren als in Windows XP SP2

Jaap

Re: Unable to create ....
Beetje onderzoek geeft aan dat bepaalde tekens niet in het programma
startmenu kunnen.

> Heb ik alletwee al geprobeerd, zelfde probleem.
>
> "karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

Leen

Re: Unable to create ....
Lijkt erop dat het niet vista compatible is. Vraag eens na bij de maker.
Het zou zomaar kunnen dat het slecht/alleen geschreven is en/voor XP dat nog
tollereerde, maar Vista een lange neus trekt.
Sommige (installatie) programma's bagger(d)en maar wat aan. Vista/Windows 7
is strikter op controle hierop.

--
..
..