Installatie update Vista SP2 loopt steeds vast op fout 8000FFFF

NickS

Installatie update Vista SP2 loopt steeds vast op fout 8000FFFF
De installatie van update KB948465 (Vista SP2 voor x64) loopt steeds vast op
fout 8000FFFF. Ik heb via Windows Help de Fix it oplossing uitgevoerd, maar
zonder resultaat. De handmatige procedure die hier ook bij wordt vermeld is
niet mogelijk aangezien de genoemde registerwaarden niet in het
rechterdeelvenster van Components worden genoemd.
Wat kan ik doen om SP2 toch genistalleerd te krijgen?
Gandalf G

Re: Installatie update Vista SP2 loopt steeds vast op fout 8000FFFF

"NickS" <NickS@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> rechterdeelvenster van Components worden genoemd.
> Wat kan ik doen om SP2 toch genistalleerd te krijgen?

Uitproberen?
Het SP2 bestand eerst op je bureaublad downloaden en vervolgens
daarvanuit installeren?

#gg

NickS

Re: Installatie update Vista SP2 loopt steeds vast op fout 8000FFF
Helaas had jouw suggestie geen succes, Gandalf. Ik heb het ook nog een keer
geprobeerd met uitschakeling van mijn virusscanner (Avira Premium) maar ook
dat leidde tot dezelfde fout. Bedankt voor je suggestie.

Wie heeft een andere?

"Gandalf G" wrote:

> [...]

> Uitproberen?
> Het SP2 bestand eerst op je bureaublad downloaden en vervolgens

FredW

Re: Installatie update Vista SP2 loopt steeds vast op fout 8000FFFF

Heb je deze al gelezen?
http://support.microsoft.com/kb/946414/nl

En anders zelf verder zoeken?
http://www.google.nl/#hl=en&source=h...908f3f81aa1994

--
Groeten van Fred W. te H.
Coalitie-onderhandelingen:
NickS

Re: Installatie update Vista SP2 loopt steeds vast op fout 8000FFF
Fred, die eerste tip had ik inderdaad al onderzocht, dat was de oplossing die
Windows Help bood en ik vermoed ook de Fix It oplossing nastreefde. De andere
suggestie zal ik nagaan en ik laat nog weten hoe dat is verlopen. Ook jij
bedankt!