Windows Sidebar wordt beheerd door de Systeembeheerder

Sijbrand Kamer

Windows Sidebar wordt beheerd door de Systeembeheerder
Wie kan mij helpen aan een oplossing om mijn Sidebar weer terug te krijgen?

Al een tijdje krijg ik de Sidebar niet meer actief.
In eerste instantie verscheen bij activering de Microsoft Windows melding:
"Windows Sidebar werkt niet meer. Er wordt naar een oplossing voor het
probleem gezocht."
Deze melding werd dan direct gevolgd door een 2e melding: "Windows Sidebar
werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet
goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als
een oplossing beschikbaar is."

Kennelijk is er iets beschadigd geraakt maar ik kan het programma niet
verwijderen en ook niet opnieuw installeren.

En na het nodige gerommel in de marge, krijg ik nu de melding "Windows
Sidebar wordt beheerd door de systeembeheerder"
Maar dat ben ik zelf en ik zou niet weten wat ik hiermee aan moet.

Wie heeft er een goede oplossing voor me of weet hoe ik Windows Sidebar
opnieuw kan installeren?
Alvast mijn hartelijke dank aan de juiste raadgever.

Groet,
Sijbrand

~PCfreak ©~

Re: Windows Sidebar wordt beheerd door de Systeembeheerder
Op Thu, 17 Jun 2010 09:52:32 +0200, schreef "Sijbrand Kamer"
<s.kamer@telfort.nl> het volgende.

Kijk eens hier;
http://www.vistabits.nl/probleemoplo..._verdwenen.htm

en/of hier

http://www.vistabits.nl/probleemoplo...nistrator.html

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#