vista home premium 32bit loopt vast of dan wel zeer staag.

R.H

vista home premium 32bit loopt vast of dan wel zeer staag.
Beste allemaal,
*Heb net aan 1,5 jaar een nieuwe computer met vista home primium.
Niks aan de hand tot vorige week.
*Had vorige week al met duurste virus scanner van ziggo gescand en weer niks
gevonden, (heb wel eens een pop-up gehad m.b.t. infectie virus maar dat werd
toen dus direct aangepakt).
*Windows up-date heeft ook nog het een en ander gedaan.
*Via windows mijn schijf ge defragmenteerd en met foutcontrole bewerkt.( doe
ik eens in de soveel weken of waneer ik wil opschonen voor een goede werking)
geen fouten.
*Ben ik met een recht zaak bezig die mijn werkgever mij aan doet en wil gaan
printen. Geen papier dat door de printer rolt, programma reageert niet meer
staat links boven naast het programma. Windows laat het ook af weten en
taakbeheer reageert ook niet lekker meer.
Uit eindelijk wil ik systeem herstel doen i.v.m. argwaan maar kan jammer
genoeg niet ver in de tijd, wel van voor de laatste updatre dus dat doe ik
maar.
*Van kwaad tot erger, wel kunnen inloggen op windows maar dan 2 uur duren om
volledig op te starten, of anders in 10 minuten maar dan krijg ik als er dan
al een programma benaderbaar is al snel of direct, programma reageert niet
meer!.
*Taak beheer deed het net wel en en nu ook niet meer. Ik mis omrandig van
Taakbeheer, dus geen te nemen actie,s meer, met windows defender heb ik nu
bijna alles uitgezet, om save mode na te bootsen, want ik ben nu in save mode
bezig, maar kom niet veel verder.
*Heb windows al van alles en nogwat laten testen op fouten in het geheugen
maar te vergeefs.*Virus scan van ziggo vind ook niks??? wat nu.
Gert

Re: vista home premium 32bit loopt vast of dan wel zeer staag.
> *Heb windows al van alles en nogwat laten testen op fouten in het geheugen
> maar te vergeefs.*Virus scan van ziggo vind ook niks??? wat nu.

Systeemherstel??

FredW

Re: vista home premium 32bit loopt vast of dan wel zeer staag.
On Mon, 14 Jun 2010 08:07:53 -0700, R.H <R.H@discussions.microsoft.com>
wrote:

> [...]
>gevonden, (heb wel eens een pop-up gehad m.b.t. infectie virus maar dat werd

Wat is dat de "duurste virus scanner" van Ziggo?
(Ziggo maakt helemaal geen virus scanner)

> [...]
>bijna alles uitgezet, om save mode na te bootsen, want ik ben nu in save mode

S.v.p. even dubbel klikken op de omranding van Taakbeheer.

>*Heb windows al van alles en nogwat laten testen op fouten in het geheugen
>maar te vergeefs.*Virus scan van ziggo vind ook niks??? wat nu.

Wat is dat "testen op fouten in het geheugen"?
Wat voor beveiliging heeft je PC?
Welk anti-virus programma (F-Secure van Ziggo)?
Welke anit-spyware/adware programma's?

Op grond van je beschrijving is het niet mogelijke een duidelijke
oorzaak aan te wijzen, maar het zou heel goed malware kunnen zijn.

Doe in ieder geval het volgende:
Download, installeer, update (!) en doe een *volledige* scan met:
- Malwarebytes' Anti-Malware Free
http://www.malwarebytes.org/
(de blauwe "Download" button)
- SuperAntiSpyware Free Edition
http://www.superantispyware.com/download.html
(de onderste keuze)

N.B. gebruik *beide* programma's (na elkaar), ze overlappen elkaar
gedeeltelijk en vullen elkaar aan.

--
Groeten van Fred W. te H.
Coalitie-onderhandelingen:
Mike

"R.H" <R.H@discussions.microsoft.com> schreef:

> Beste allemaal,

Troll

CounterstrikeFreak«

Re: vista home premium 32bit loopt vast of dan wel zeer staag.
Op 14-6-2010, heeft Mike verondersteld :

> Troll

<schuif> een net om de troll te vangen :-X