Alle herstelpunten verdwijnen!

Bert \( A W RvB \)

Alle herstelpunten verdwijnen!

Bij mij verdwijnen alle herstelpunten van de laptop, ook de
zelfgemaakte. Zijn hier meer problemen over bekend en is er een oplossing?

--
Bert ( A W RvB )
bert@rjrsnvbrn.nl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Leen

Re: Alle herstelpunten verdwijnen!
Eerste vraag:
Is het een multi/dual boot i.c.m. Windows XP op dezelfde machine?

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht
> Eerste vraag:
> Is het een multi/dual boot i.c.m. Windows XP op dezelfde machine?

Alleen het besturingssysteem Windows Vista is geinstalleerd!

--
Bert ( A W RvB )
bert@rjrsnvbrn.nl

***
[...]

Dat kan je dus uitsluiten.
Heb eens gezocht op Google, maar er zijn zo verschrikkelijk veel mogelijke
oorzaken...

http://www.google.nl/#hl=nl&q=restor...899ec4f0aafa5b

Ik lees bv defragementatie programmatuur, Acronis toepassingen. Waar ik dus
aan denk is wellicht een programma dat redelijk diep in het OS aan de ganag
gaat dat voor dergelijke problemen kan zorgen. Wellicht een tipje van de/een
sluier?

> [...]
> dus aan denk is wellicht een programma dat redelijk diep in het OS aan de
> ganag gaat dat voor dergelijke problemen kan zorgen. Wellicht een tipje

Bij de taakplanner de instellingen van systeemherstel gewijzigd, de
herstelpunten worden nu wel aangemaakt of wat dan ook en blijven bewaard!
Er was opgegeven dat alleen een herstelpunt mocht worden aangemaakt als
de computer gedurende 10 minuten niet actief was.

Bedankt voor de hulp in ieder geval.

--
Bert ( A W RvB )
bert@rjrsnvbrn.nl

[...]