beveilinging /msn

Thierry

beveilinging /msn
graag hulp gekregen bij het volgende , mijn dochter die een eigen account
heeft op pc , regelmatig voer ik eens controle uit naar verdachte zaken ,
maar sinds een tijdje wist ze alles en word ik ongerust , dus ik haar chat
geschiedenis opgezet zodat ik kan nagaan of er geen louche dingen gebeuren ,
maar zie nooit niks terwijl ik zeker ben dat ze msn gebruikt, zelf gezien ,
maar ze sluit onmiddelijk alles af als ik in de buurt ben, ik heb gezien dat
ze tijdens het chatten die logoptie uitzet en daarna terug zet . Nu was mijn
vraag of hier iemand weet hoe ik deze optie kan instellen en daarna
uitgrijzen zodat ze daar geen rechten meer op heeft , waarschijnlijk in het
register maar had er graag hulp bij gekregen .
alvast bedankt
Leen

Re: beveilinging /msn
Thierry,

Ik vermoed dat ze o.a. je gespioneer zat is en er wellicht meer aan de hand
is
Als jij stiekem de chat sessies wist, haalt zij 'm stiekem weer weg. Wie
doet er iets verkeerd dan? Ik denk
dat je eens moet gaan praten met haar en vermoed dat er meer ter sprake zal
komen dan het gewist hebben van messenger-chat-historie.
Vraag gewoon om openheid. Zoniet, dan Messenger eraf halen.

Have a nice day!

"Thierry" <Thierry@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
> het
> register maar had er graag hulp bij gekregen .

Leen

Re: beveilinging /msn
> Als jij stiekem de chat sessies wist,

Moet natuurlijk zijn :

> Als jij stiekem de chat van haar leest,

PS: Als ik haar was zou ik dat ook gedaan hebben, tenzij ik bv jou historie
ook mocht raadplegen ...
PS: als je toch volhardt...messenger plus heeft ook logmogelijkheden
http://www.msgpluslive.net/

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> zal komen dan het gewist hebben van messenger-chat-historie.
> Vraag gewoon om openheid. Zoniet, dan Messenger eraf halen.

s|b

Re: beveilinging /msn
On Mon, 7 Jun 2010 06:39:33 -0700, Thierry wrote:

> graag hulp gekregen bij het volgende , mijn dochter die een eigen account
> heeft op pc , regelmatig voer ik eens controle uit naar verdachte zaken ,

Ook jouw dochter heeft recht op privacy en voor de rest, een goed
gesprek is nooit weg...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
CounterstrikeFreak®

Re: beveilinging /msn
s|b bracht volgend idée uit :

> Ook jouw dochter heeft recht op privacy en voor de rest, een goed
> gesprek is nooit weg...

Tot dat zijn dochter dingen doet die voor haar leeftijd niet
mogen/horen met ietsie pietse oudere mannen!!!
Maar het laatste is zeker niet verkeerd!!!

Cs-Freak

CounterstrikeFreak®

Re: beveilinging /msn
Het is zò dat Thierry formuleerde :

> [...]
> uitgrijzen zodat ze daar geen rechten meer op heeft , waarschijnlijk in het
> register maar had er graag hulp bij gekregen .

Misschien heb je hier wat aan.
http://www.pchelper.nl/forum/index.p...opic=26709&hl=

Verder de map waar de log worden opgeslagen misschien verbergen
(ga op de map staan, rechtermuisknop, verborgen)

Maar praten doet wonderen en heb in elkaar vertrouwen.
Verder heb je ook keyloggers.

Suc6

Cs-Freak

s|b

Re: beveilinging /msn
On Mon, 07 Jun 2010 20:28:35 +0200, CounterstrikeFreak® wrote:

> Maar praten doet wonderen en heb in elkaar vertrouwen.
> Verder heb je ook keyloggers.

Als dat geen contradictio in terminis is... "vertrouwen" in dezelfde zin
als "keyloggers"...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
CounterstrikeFreak®

Re: beveilinging /msn
s|b heeft ons zojuist aangekondigd :

> Als dat geen contradictio in terminis is... "vertrouwen" in dezelfde zin
> als "keyloggers"...

Nee het waren 2 aparte zinnen

Ik ben als eerste voor om een goed gesprek aan te gaan echter indien
dat niet het resultaat dan geef ik enkel aan dat er nog mogelijkheden
zijn zoals keyloggers of de complete applicatie via de router blokkeren
en ook de webbase versie.
Niks anders maar over het voorbeeld hoor ik je uberhaubt niet.

Cs-Freak

Peter W.

Re: beveilinging /msn

"Thierry" <Thierry@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> het
> register maar had er graag hulp bij gekregen .

troll alert!!!

Leen

Re: beveilinging /msn
> "Peter W." <Peter247@nospam.nl> wrote in message