Doet 'ie het nog?

Jawade

Doet 'ie het nog?
Even kijken of hij nog in de lucht is, gepost vanaf news.microsoft.com

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ Nieuw: Kalender! Diskeditors met MBR-rebuilders!
s|b

Re: Doet 'ie het nog?
On Wed, 02 Jun 2010 21:43:48 +0200, Jawade wrote:

> Even kijken of hij nog in de lucht is, gepost vanaf news.microsoft.com

Zichtbaar via news4us. :-)

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
FredW

Re: Doet 'ie het nog?
On Wed, 02 Jun 2010 21:43:48 +0200, Jawade <Henk_Jawade@hotmail.com>
wrote:

>Even kijken of hij nog in de lucht is, gepost vanaf news.microsoft.com

Die gebruik ik niet meer.
;-)

--
Groeten van Fred W. te H.
Lente:
pleerol

Re: Doet 'ie het nog?
Jawade schreef:
> Even kijken of hij nog in de lucht is, gepost vanaf news.microsoft.com

Ik kan je hier lezen via Individual.net (uni-berlin.de
microsoft.public.nl.windows.vista:41614
)

--
groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) :-)
Iedereen heeft gelijk, want niet iedereen IS gelijk.
\NachtWacht\

Re: Doet 'ie het nog?
pleerol <pleerol@gmail.com> schreef in bericht news:86o295FoevU2@mid.individual.net...

> Ik kan je hier lezen via Individual.net (uni-berlin.de
> microsoft.public.nl.windows.vista:41614
> )

En, wat is het S-puntje?

--
Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
____________________

Jawade

Re: Doet 'ie het nog?
FredW <fredw@ninmule.invalid> schreef op Wed, 2 Jun 2010 23:36:26 +0200 in artikel <6mjd06pgl0r7dpo46ah2df5los92jjcks6@4ax.com>:

> Die gebruik ik niet meer.
> ;-)

Ik ook niet meer alleen, heb ook news4us waar 'ie staat. De MS-server
is ook nog eens traag. Maar ik vermoed dat MS de server binnen enkele
weken wel sluit, en daarmee ook op alle servers de MS-groepen. Geen
ramp, we hebben de alt-groepen, maar het is me nog niet gelukt om een
alt-groep voor XP te maken.

[...]
Leen

Re: Doet 'ie het nog?
> maar het is me nog niet gelukt om een alt-groep voor XP te maken.

Waarom zou je?

Met deze tool kan je de nieuws groups/forums zonder veel problemen
gebruiken.
http://communitybridge.codeplex.com/

Soms maken we het onszelf onnodig moeilijk.

Have a nice day!

Leen <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef op Thu, 3 Jun 2010 21:21:07 +0200 in artikel <OM4YtH1ALHA.4652@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>:

> [...]
> gebruiken.
> http://communitybridge.codeplex.com/
>
> Soms maken we het onszelf onnodig moeilijk.

Nee, ik ga niet voor namaak. Alleen het echte usenet.
Verder vermoed ik dat die NNTP-bridge een aantal nadelen heeft.

On Thu, 3 Jun 2010 21:21:07 +0200, Leen wrote:

> [...]
> gebruiken.
> http://communitybridge.codeplex.com/
>
> Soms maken we het onszelf onnodig moeilijk.

Met je newsreader via een open source NNTP newsserver (bridge) om te
kunnen posten op een /web/forum. Over moeilijk maken gesproken... Neen,
dan maak je eens zo snel een nieuwe nieuwsgroep aan. Geen gedoe met zo'n
bridge, dat is onzin.

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Leen

Re: Doet 'ie het nog?
Alleen het jammere is dat het gebruik van de NNTP sterk zal afnemen. Je ziet
het al in deze groep. Geen hond meer. Domweg omdat MS de oprit er naartoe
weg heeft gehaald (en niet omdat de weg zelf slecht is).

Overigens is zo'n bridge geen gedoe en ik vermoed dat het product niet eens
geprobeerd is....
Deze en de vorige reactie geven aan dat in het verleden blijven hangen de
voorkeur heeft. Veel plezier achter de Geraniums ;-)

Btw, ik vind het ook jammer dat *deze* groepen hier verdwijnen en ben blij
dat er nu wel een goed werkende NNTP-bridge is. En hoe dat achter de
schermen werkt interesseert me niet. Ik kan de NNTP-client blijven gebruiken
en de rest zal me worst wezen :-)

> dan maak je eens zo snel een nieuwe nieuwsgroep aan.

Suc6!

Have a nice day!