Windows Media Center Vista Home Premium, geen kanalen?

Frans

Windows Media Center Vista Home Premium, geen kanalen?
Dag Lezers en Lezeressen,

Tracht tv te kijken via WMC en heb hiervoor een Pinnacle PCTV Hybrid Stick
Solo aangeschaft die zowel anoloog als digitaal TV kan ontvangen. Met de
bijgeleverde antenne geen probleem, alle in de lucht hangende zenders pikt
hij op via Media Center.

Nu heb ik een splitser op de wandcontactdoos van Telenet Kabel-TV
aangesloten zodat mijn TV en computer apart verbonden zijn via een coaxkabel
kabel.

Bij het instellen van het TV-signaal krijg ik de volgende mogelijkheden;

TV-signaal aanbieder, TV Vlaanderen Digital terrestral en Unmapped Digital
Terrestral (heb beide uitgeprobeerd)

TV-Programmagids downloaden > Download voltooid

Zoeken naar kanalen die u kunt ontvangen > dan verschijnt voortgang venster
> Er zijn geen kanalen gevonden. Zorg ervoor dat de kabel met het TV-signaal

correct op de computer is aangesloten.

Deze boodschap krijg ik ook als ik de ¨splitser¨ er tussen uit laat.

De usb TV stick licht op tijdens instellen.

De coaxkabel is aangesloten met een convertor op de stick, daar de normale
kabelaansluiting met een schroefdraad en de stick een insteek koppeling heeft.

Heb reeds geyahood, maar niets gevonden, ook op
http://www.microsoft.com/netherlands...r/default.aspx kan ik niets vinden.

Laptop Acer Aspire 7720G met Windows Vista Home Premium.

Weet iemand raad?

Met vriendelijke groeten

Frans

Modale computergebruiker.

Peter W.

Re: Windows Media Center Vista Home Premium, geen kanalen?

"Frans" <Frans@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]

> kan ik niets vinden.
>
> Laptop Acer Aspire 7720G met Windows Vista Home Premium.

het is die convertor denk ik

Frans

Re: Windows Media Center Vista Home Premium, geen kanalen?

> het is die convertor denk ik

Dag Iedereen,

Heb nu deze Pinnacle op mijn desktop gezet, en de bijgeleverde Pinnacle
speler gedownload, daar op mijn desktop Vista basic staat en dus niet
beschikt over Windows Media Center, programma,s&kanalen installeren zonder
enig probleem.

Kan dus niet de ¨convertor¨zijn.

Ga nu nog wat klojen met de laptop.

Meer hulp&informatie is welkom :-)

Groetjes,

Frans.

> [...]
> speler gedownload, daar op mijn desktop Vista basic staat en dus niet
> beschikt over Windows Media Center, programma,s&kanalen installeren zonder

het is die laptop denk ik...;-)