cd branden (windows vista)

Elisa C.

cd branden (windows vista)
Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
Ik brand altijd mijn foto's op een cd. Ik ga dan naar "mijn afbeeldingen" en
dan staat er bovenaan een rijtje: organiseren, beeld, verkennen,
diavoorstelling, e-mail, delen, branden
Nu is bij mij "branden" verdwenen.....
Ik heb geen flauw idee wat ik gedaan heb zodat ik dat niet meer heb.

Het lukt ook al niet als ik een lege cd in het station doe en het venster
met de opties krijg want als ik dan "bestanden op schijf branden met windows"
aanklik gebeurt er helemaal niks.

Weet iemand wat ik fout heb gedaan en hoe ik dat weer kan herstellen?
Alvast bedankt en vr. groet, Elisa
Peter W.

Re: cd branden (windows vista)

"Elisa C." <Elisa C.@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> windows"
> aanklik gebeurt er helemaal niks.
>
> Weet iemand wat ik fout heb gedaan en hoe ik dat weer kan herstellen?

Ik kan geen atnwoord geven op je vraag, maar als je toch gaat branden doe
dat dan met Windows Movie Maker, dat lukt gegarandeerd. Bovendien kun je dan
leuke overgangetjes maken, effecten, teksten toevoegen etc. Je zult even
moeten experimenteren om het programma te leren kennen, maar het is de
moeite waard. Met Windows DV Maker gaat het nog sneller en eenvoudiger maar
dan zijn er wat minder mogelijkheden voor effecten etc.
Doen!

CounterstrikeFreak«

Re: cd branden (windows vista)
Elisa C. drukte met precisie uit :
> [...]
> aanklik gebeurt er helemaal niks.
>
> Weet iemand wat ik fout heb gedaan en hoe ik dat weer kan herstellen?

Er zijn ook gratis alternatieven die NL zijn
http://www.burnaware.com/downloads.html

Maar check dit eens
http://translate.google.nl/translate...ning-features/

Hier staat hoe je hem uit kunt zetten dus dan ook aan

Suc6

karelV [MS MVP]

Re: cd branden (windows vista)
Elisa C. schreef op 25-5-2010 15:17:

> Nu is bij mij "branden" verdwenen.....

Dat 'branden' hoort er bij iedere map bij te staan (als de map niet leeg is). Dus ook bij
c:\windows of c:\users . Is 'branden' *overal* verdwenen?

Staat de CD-brander w├ęl bij de apparaten in Computer? Kun je er wel CD's mee lezen?

Gandalf G

> [...]

> windows"
> aanklik gebeurt er helemaal niks.
>
> Weet iemand wat ik fout heb gedaan en hoe ik dat weer kan herstellen?

Wellicht zal opnieuw de menubalk aanpassen de oplossing kunnen zijn?
#gg

ikdedun

Re: cd branden (windows vista)
hallo
wat u voorheeft heb ikzelf ook tegengekomen
een echte ramp is dit niet maar echt vervelend en moeilijk te herstellen
(voor mij toch :-)) )
de fout zit hem wellicht bij het opkuisen van uw hd
na een deftige kuis he ik wellicht een bestandje teveel gewist :-))
met gevolg geen D drive meer
de oplossing; ik werk met een Laptop
daar heb ik een windows hertstel mee gedaan en het was opgelost
een tweede oplossing ; als je geluk heb doe een systeemherstel
ook dat kan lukken en is misschie eerder aangewezen als eerste methode
ik hoop dat het je lukt
vriendelijke groet
ikedun

--