Windows Mail

Kamiel

Windows Mail

Ik werk met OS vista en voor mails met Windows Mail
Ik kan sedert enkele dagen op mijn Laptop geen mails ontvangen tenzij bv.
een mail door mij verstuurd aan mijzelf via mijn vaste computer, en een paar
reclames komen ook binnen.(2 op 8 dagen tijd)
Er zijn wel degelijk door vrienden en kennissen mails verstuurd maar die
komen niet binnen.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn en hoe kan dit probleem verholpen worden.
Met dank
Kamiel

~PCfreak ©~

Re: Windows Mail
Op Wed, 12 May 2010 14:03:28 +0200, schreef "Kamiel"
<Kamiel3@telenet.be> het volgende.

> [...]
>komen niet binnen.
>Wat zou de oorzaak kunnen zijn en hoe kan dit probleem verholpen worden.

Deze vraag heb je gisteren ook al gesteld, en antwoorden gehad, lees je
die niet?

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Leen

Re: Windows Mail
Ik denk dat dit komt omdat hij nu via zijn XP machine het probleem meld en
denkt dat je een probleem op elke machine moet melden. X-Newsreader:
Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598' | V6.00.2900.3350
Hoeft niet hoor. 1x is inderdaad genoeg. Wel even overschakelen van zend
naar leesmodus ;-)

Maar ook deze (X) machine mist wat updates, want de meest recente versie van
Outlook Express zou dit moeten geven: X-Newsreader: Microsoft Outlook
Express 6.00.2900.5843 | V6.00.2900.5579

Wat mij betreft mag de vraag pas opnieuw gesteld worden als hij de moeite
genomen heeft om zijn pc('s) eens te updaten :-)

Have a nice day!

"Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
>
> Wat mij betreft mag de vraag pas opnieuw gesteld worden als hij de moeite
> genomen heeft om zijn pc('s) eens te updaten :-)

Het eigenaardige is dat dit verschijnsel zich voordoet bij mijn twee
computers die in een netwerkje zitten.
Zou dit van de computers komen of van buiten uit?
Met dank
Kamiel

karelV [MS MVP]

Re: Windows Mail
Kamiel schreef op 14-5-2010 8:45:

> [...]

> computers die in een netwerkje zitten.
> Zou dit van de computers komen of van buiten uit?

Dat weet je als je je Mailbox bekijkt via Webmail.

~PCfreak ©~

Re: Windows Mail
Op Fri, 14 May 2010 09:45:48 +0300, schreef "Kamiel"
<lucien.monsecour@telenet.be> het volgende.

Zie het draadje "Windows mail"

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
usenet@pc-freak.nl www.pc-freak.nl
Leen

Re: Windows Mail
Ik denk dat er nog iets veel eigenaardigers aan de hand is. Ik doel op je
leesprobleem.
Ik zou dat eerst op gaan lossen, anders blijf je zeker problemen houden
vermoed ik.

Of kunnen je pc's niet geupdate worden (ik ken in ieder geval 1 oorzaak van
zoiets...)?

Have a nice day!

"Kamiel" <lucien.monsecour@telenet.be> wrote in message
> [...]
> computers die in een netwerkje zitten.
> Zou dit van de computers komen of van buiten uit?

~PCfreak ©~

Re: Windows Mail
Op Fri, 14 May 2010 20:12:54 +0200, schreef "Leen"
<ms_windows_2000@hotmail.com> het volgende.

> [...]
>vermoed ik.
>
>Of kunnen je pc's niet geupdate worden (ik ken in ieder geval 1 oorzaak van

Vergeet Kamiel, het is volgens mij niets meer dan een troll.

groetjes Henk