Windows 7

Lion

Windows 7

Beste,
kan iemand me inlichten waar ik een nieuwsgroep kan vinden die eventueel kan
helpen bij het oplossen van problemen die betrekking hebben op het OS Wndows
7. Ik heb mij verleden week een 2de laptop(je) gekocht (Acer Aspire One
752H-6C Notebook) met als OS Windows 7 Home Premium en heb reeds een
probleempje.
MVGroeten,
Lion

Jawade

Re: Windows 7
Lion <robertcee@telenet.be> schreef op Sun, 9 May 2010 20:25:17 +0200 in artikel <e9DLeT67KHA.3964@TK2MSFTNGP05.phx.gbl>:

> [...]
> 7. Ik heb mij verleden week een 2de laptop(je) gekocht (Acer Aspire One
> 752H-6C Notebook) met als OS Windows 7 Home Premium en heb reeds een

Er zijn hier op mijn providers server 3 groepen voor Windows7:

alt.nl.os.windows.7
alt.nl.os.windows.windows7
alt.nl.os.windows.seven

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ Nieuw: Kalender! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Leen

Re: Windows 7
"Lion" <robertcee@telenet.be> wrote in message
> Windows 7 Home Premium en heb reeds een probleempje.

Welk probleempje?
Kan gewoon hier omdat MS geen NL Windows 7 Nieuwsgroep in zijn
nieuwsgroepenlijst heeft.

Have a nice day!

T.J.A

Re: Windows 7
Leen was zeer hard aan het denken :
> "Lion" <robertcee@telenet.be> wrote in message

> Welk probleempje?
> Kan gewoon hier omdat MS geen NL Windows 7 Nieuwsgroep in zijn
> nieuwsgroepenlijst heeft.
>
> Have a nice day!

Ach daar hebben wij MS toch niet voor nodig, in de groepen die Jawade
noemt zit voldoende, jawel RUIM voldoende kennis.

Mamamegs [MVP]

Re: Windows 7
Op zondag 9-5-2010 tiepte Lion de volgende 'wijze' woorden:
> [...]
> One
> 752H-6C Notebook) met als OS Windows 7 Home Premium en heb reeds een

Mag gewoon in deze groep, of via Answers:
http://social.answers.microsoft.com/...ows7nl/threads

www.sevenbits.nl

Ons vernieuwde forum:
www.bitsforums.nl

~PCfreak ©~

Re: Windows 7
Op Sun, 09 May 2010 21:13:16 +0200, schreef T.J.A <nomail@for.me> het
volgende.

>Leen was zeer hard aan het denken :

>Ach daar hebben wij MS toch niet voor nodig, in de groepen die Jawade
>noemt zit voldoende, jawel RUIM voldoende kennis.

Klopt, maar het is wel jammer dat M$ zijn monopolie-positie uitbreidt
door het usenet te verlaten en uitsluitend via hun eigen forums
toegankelijk te maken.
Persoonlijk denk ik dat M$ een grote fout maakt, door het usenet te
verlaten gaat er mijns inziens een hoop kennis verloren.
Het usenet is nog steeds het snelst werkende "forum/communicatieorgaan"
voor van alles en nog wat, daar kan niet 1 specifiek forum tegenop.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
~PCfreak ©~

Re: Windows 7
Op Sun, 09 May 2010 21:29:25 +0200, schreef Mamamegs [MVP]
<mamamegs@wilgeenmail.invalid> het volgende.

>Op zondag 9-5-2010 tiepte Lion de volgende 'wijze' woorden:

>Mag gewoon in deze groep, of via Answers:
>http://social.answers.microsoft.com/...ows7nl/threads

Als dat de toekomst ipv usenet is, nee dank je.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
usenet@pc-freak.nl www.pc-freak.nl
Mamamegs [MVP]

Re: Windows 7
Op zondag 9-5-2010 tiepte ~PCfreak ©~ de volgende 'wijze' woorden:
> Op Sun, 09 May 2010 21:29:25 +0200, schreef Mamamegs [MVP]

> Als dat de toekomst ipv usenet is, nee dank je.

Jammer dat je er zo over denkt. Helaas is het zo dat de NNTP groepen
al snel gaan verdwijnen.(Plan in Herfst 2010) Als MVP ben je
min-of-meer
'verplicht' om over te gaan naar Answers...

www.sevenbits.nl

Ons vernieuwde forum:
www.bitsforums.nl

~PCfreak ©~

Re: Windows 7
Op Sun, 09 May 2010 21:39:09 +0200, schreef Mamamegs [MVP]
> [...]

>al snel gaan verdwijnen.(Plan in Herfst 2010) Als MVP ben je
>min-of-meer 'verplicht' om over te gaan naar Answers...

Je bedoelt natuurlijk _alleen_ de NNTP-groepen van MS, want het usenet
blijft verder gewoon zoals het is.
Je moet toch met mij eens zijn dat het usenet in zijn geheel de meeste
kennis bevat, op een forum ben en blijf je afhankelijk van mensen die de
moeite willen nemen om zich op zo'n forum willen abonneren. Het spijt
me, maar als ik me voor ieder forum apart moet gaan
abonneren/registreren is de lol er voor mij af, leve het usenet.

groetjes Henk

"Mamamegs [MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> wrote in message
> [...]

> al snel gaan verdwijnen.(Plan in Herfst 2010) Als MVP ben je min-of-meer
> 'verplicht' om over te gaan naar Answers...

Gelukkig ben je als MVP nergens tot toe verplicht :-). Da's het mooie ervan.

Ik ben het met de vorige spreker(s) eens. Microsoft switcht van het een na
het ander. Eigenlijk blijkt niets te werken op dat gebied. Als je info van
een MS website wil halen (bv een download), dan kan je het best zoeken met
google. Verbazigwekkend dat je via een "concurrent" iets bij microsoft
sneller vindt dan viai hun eigen website of Bing.
Kortom, Microsoft is volledig incapabel om maar iets dan met vragen of
zoeken te maken heeft voor elkaar te krijgen.
Met NNTP kon eigenlijk niets verknalt worden omdat dat gewoon simpel werkt
en ook in combinatie met hun online webbased nieuwsgroepen.. En ja, iets dat
simpel werkt .. da motte we niet hebben natuurlijk ;-).
Nee, iets dat er geweldig uitziet, een paar nooit onderbouwde/lees -
gefingeerde - statistieken die hun gelijk zou moeten aantonen/de switch
zouden moeten rechtvaardigen.
Ik geloof daar helemaal niets van.

Maare.. volgens mij driften we van de oorspronkelijke vraag af. Alhoewel we
de echte vraag nog niet gelezen hebben natuurlijk. Het wachten is daar op
:-) Back to that?

Have a nice day!