Waar zit de echte (DLL) file?

Wim en Fifi Meyberg

Waar zit de echte (DLL) file?

Vista Ultimate SP2 en IE8

Gedownloade ActiveX controls (Add-ons) worden standaard opgeslagen in
C:\Windows\Downloaded Program Files.
Maar de 'echte' file (de DLL file zelf) zit daar niet. In die folder zit
alleen een ding met een naam waarop je rechts kunt klikken en dan de
eigenschappen kunt zien. Je kunt bijvoorbeeld de 'echte' file niet kopieren
of verplaatsen in de Verkenner.
Wie weet waar de echte file zit zodat ik hem tijdelijk ergens kan opslaan.
(De reden hiervoor is dat Schijfopruiming sommige DLL's uit
C:\Windows\Downloaded Program Files verwijdert maar andere files - zoals de
Java plug-in - weer niet)
Mvg,
Wim Meyberg

Gandalf G

Re: Waar zit de echte (DLL) file?

"Wim en Fifi Meyberg" <w-fdotmeybergathetnetdotnl> schreef in bericht

> [...]
> (De reden hiervoor is dat Schijfopruiming sommige DLL's uit
> C:\Windows\Downloaded Program Files verwijdert maar andere files - zoals

De meeste .dll bestanden kun je in de map System32 vinden.
Download en installeer het programma SIW waarmee je alle op de pc
geinstalleerde bestanden en hun locatie kunt achterhalen:
http://www.gtopala.com/siw-software/activex.html

Wim Meyberg

Re: Waar zit de echte (DLL) file?

"Gandalf G" <Gladstone G.@imaginary«.com> wrote in message

> [...]

> Download en installeer het programma SIW waarmee je alle op de pc
> geinstalleerde bestanden en hun locatie kunt achterhalen:

Bedankt. Geweldig programma! (System Information for Windows)
Mvg,
Wim Meyberg

Gandalf G

Re: Waar zit de echte (DLL) file?

"Wim Meyberg" <w-fdotmeybergathetnetdotnl> schreef in bericht

> "Gandalf G" <Gladstone G.@imaginary«.com> wrote in message

> Bedankt. Geweldig programma! (System Information for Windows)
> Mvg,
> Wim Meyberg

Thnx :~)
Veel plezier ermee. :-d