mappen printen

Peter W.

mappen printen
Weet iemand een simpele manier om een directory te printen? (svp niet de
omslachtige DOS methode)

karelV [MS MVP]

Re: mappen printen
Peter W. schreef op 1-5-2010 11:40:
> Weet iemand een simpele manier om een directory te printen? (svp niet de
> omslachtige DOS methode)

EÚn keer wat werk, daarna niet meer:
http://support.microsoft.com/kb/321379

Peter W.

Re: mappen printen

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht
Peter W. schreef op 1-5-2010 11:40:
> Weet iemand een simpele manier om een directory te printen? (svp niet de
> [...]

bedankt, ga ik doen

Hans Schuts

Re: mappen printen
Op Sat, 1 May 2010 11:40:47 +0200, "Peter W." <Peter247@nospam.nl>
schreef:

>Weet iemand een simpele manier om een directory te printen? (svp niet de
>omslachtige DOS methode)

Als je wat meer wilt dan via de link van KarelV, kun je eens kijken
naar het progje Printfolder,

http://no-nonsense-software.com/freeware/

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Peter W.

Re: mappen printen

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Als je wat meer wilt dan via de link van KarelV, kun je eens kijken
> [...]

Heb ik geprobeerd, maar draait niet bij mij (mist een file>Vista Home
Premium), niettemin bedankt voor je reactie.

Jawade

Re: mappen printen
Peter W. <Peter247@nospam.nl> schreef op Sat, 1 May 2010 15:52:11 +0200 in artikel <#Ety$VT6KHA.4508@TK2MSFTNGP06.phx.gbl>:

> Heb ik geprobeerd, maar draait niet bij mij (mist een file>Vista Home
> Premium), niettemin bedankt voor je reactie.

Wat is er tegen de "omslachtige" "DOS"-methode?

Open een opdrachtprompt, ga naar de betreffende directory en type:

dir>lijst.txt

Open lijst.txt en print 'm uit.

Er zijn allerlei variaties en volgorden mogelijk.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ Nieuw: Kalender! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Hans Schuts

Re: mappen printen
Op Sat, 1 May 2010 15:52:11 +0200, "Peter W." <Peter247@nospam.nl>
schreef:

>Heb ik geprobeerd, maar draait niet bij mij (mist een file>Vista Home
>Premium), niettemin bedankt voor je reactie.

Mist een file>Vista Home?? Wat bedoel je daarmee? Heb je de software
wel op de juiste manier ge´nstalleerd?

> Mist een file>Vista Home?? Wat bedoel je daarmee? Heb je de software
> [...]

draait ie bij jou wel?

Hans Schuts

Re: mappen printen
Op Sat, 1 May 2010 18:46:17 +0200, "Peter W." <Peter247@nospam.nl>
schreef:

>draait ie bij jou wel?

bij mij werkt Printfolder prima ja.

> bij mij werkt Printfolder prima ja.
> --
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Hans Schuts
> nieuwsAThschutsPUNTnl
> www.hschuts.nl

Hij geeft de foutmelding: Failed to set data for" (met een rood kruis),
maar na Enter doet hij het toch. Het werkt dus wel, maar waar die melding op
slaat is me onduidelijk.