Hoe AV Center verwijderen??

Lion

Hoe AV Center verwijderen??

Beste,
vandaag is via Facebook 'AV Center' binnengedrongen op mijn laptop. Met de
regelmaat van een klok verschijnt er nu (om de 5 min) een pagina die me laat
weten dat mijn computer besmet is met allerhandse virussen enz. Daarna is er
zogezegd een soort van (fictieve) virusscanner die loopt en laat zien
hoeveel ik van dat alles op de computer heb staan zonder ze natuurlijk te
kunnen verwijderen.
Ik veronderstel dat dit pop-ups zijn om mij het programma te doen kopen!!
Maar hoe moet ik het verwijderen?? Heb al mijn virusscanner verschillende
keren doen draaien maar het lost het probleem niet op.
Reeds bedankt op voorhand aan de persoon(en) die me kunnen helpen!!

MVGroeten,
Lion

Laptop Acer Aspire 8920 xxxx
OS Windows Vista Ultimate

Mark Veldhuis

Re: Hoe AV Center verwijderen??
Lion formulated the question :
> [...]
> keren doen draaien maar het lost het probleem niet op.
> Reeds bedankt op voorhand aan de persoon(en) die me kunnen helpen!!

Probeer het met (een van) deze tools:

http://www.malwarebytes.org/mbam.php
http://www.superantispyware.com/

FredW

On Tue, 27 Apr 2010 14:59:41 +0200, "Lion" <robertcee@telenet.be> wrote:

> [...]
>keren doen draaien maar het lost het probleem niet op.
>Reeds bedankt op voorhand aan de persoon(en) die me kunnen helpen!!

Welke anti-virus scanner?

Download, installeer, update(!) en doe een volledige scan met:

- Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM) Free 1.45
http://www.malwarebytes.org/
(de blauwe "Download" button)

- SuperAntiSpyware (SAS) Free 4.35.1002
http://www.superantispyware.com/download.html
(de onderste keuze)

Draai *beide* programma's na elkaar, ze overlappen elkaar slechts
gedeeltelijk en vullen elkaar aan.

Indien je malware deze programma's zou herkennen en zou verhinderen dat
ze gebruikt kunnen worden, rapporteer dan terug.

N.B. de combinatie MBAM en SAS is op dit moment het beste wat
verkrijgbaar is (gratis of niet) en is beter dan de bekende combinatie
AdAware en Sypbot Search&Destroy.

Sterkte er mee.

--
Groeten van Fred W. te H.
Vergrijzing:
Andre

Op Tue, 27 Apr 2010 14:59:41 +0200 schreef Lion , :

> [...]
>keren doen draaien maar het lost het probleem niet op.
>Reeds bedankt op voorhand aan de persoon(en) die me kunnen helpen!!

http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-9306nl.html

* Snelle & geteste oplossing voor verwijderen van AV Center-bedreiging.
* Nu opslaan op uw bureaublad & uitvoeren!

Remove AV CenterRemove AV Center

--
Groetjes
André (VB)
Lion

> [...]

>keren doen draaien maar het lost het probleem niet op.
>Reeds bedankt op voorhand aan de persoon(en) die me kunnen helpen!!

Hello iedereen,
heb al deze scanners geopend en laten lopen, allemaal laten ze mij
verschillende virussen, malware enz zien maar deze kan men maar verwijderen
mits te betalen voor het programma. Ik zou me wel een van deze programma's
aanschaffen maar welke is het beste voor mijn probleem. Ik heb vroeger ook
al eens een dergelijk programma gekocht en was mijn geld kwijt omdat het
niks oploste. Welke van deze zal nu AV Center definitief verwijderen?? Kan
iemand mij hier over vertellen??

MVGroeten,
Lion

Laptop Acer Aspire 8920 xxxx
OS Windows Vista Ultimate
AVAST antivirus

FredW

On Tue, 27 Apr 2010 16:56:54 +0200, Andre <me@privacy.invalid> wrote:

>hxxp://nl.xxxthreat.com/parasitebyid-9306nl.html
>
> * Snelle & geteste oplossing voor verwijderen van AV Center-bedreiging.
> * Nu opslaan op uw bureaublad & uitvoeren!
>
>Remove AV CenterRemove AV Center

Voor ALLE oplossingen voor ALLE problemen moet je via deze site
Spyhunter van EnigmaSoftware downloaden.
Waarom vertellen ze dat niet eerlijk?

Voor mij is deze site een scam.
(je wordt bij belazerd waar je bij staat.)

En Spyhunter komt echt niet op mijn PC,
ik gebruik wel mij bekende en geteste software.

> [...]

niks oploste. Welke van deze zal nu AV Center definitief verwijderen?? Kan

Juist een paar telefoons gekregen van vrienden van facebook dat ze allemaal
een nietzeggend bericht hebben gekregen van mij die ik via facebook zou
verstuurd hebben. Het bericht was meer dan waarschijnlijk van het AV Center
virus!!

FredW

On Tue, 27 Apr 2010 17:36:55 +0200, "Lion" <robertcee@telenet.be> wrote:

> [...]
>niks oploste. Welke van deze zal nu AV Center definitief verwijderen?? Kan

Dan heb je iets niet goed gedaan!

Als je de juiste versies van MBAM en SAS download zoals ik geschreven
heb, wordt er echt *niet* om geld gevraagd.

Ik gebruik zelf MBAM en SAS wekelijks en ze staan bekend als de beste
die op dit moment verkrijgbaar zijn.

Misschien nog maar eens goed de antwoorden lezen en doen wat er staat?

> [...]

>verstuurd hebben. Het bericht was meer dan waarschijnlijk van het AV Center

Dus maar geen Facebook meer gebruiken tot je PC weer "schoon" is?

--
Groeten van Fred W. te H.
Vergrijzing:
De collectieve levenswijsheid is groter dan ooit.
Loesje.
Leen

Re: Hoe AV Center verwijderen??
http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-9306nl.html

http://www.2-spyware.com/remove-av-center.html

http://www.spywarevoid.com/remove-av...oval-help.html

http://www.xp-vista.com/spyware-remo...center-removal

en zo vindt je via google.nl nog wel meer ingangen.

Have a nice day!