Windows Media Center.

Paul van Kempen

Windows Media Center.
Op mijn systeem, Windows Vista Home Premium, werkt media center niet meer.
Bij "Online media verkennen" gebeurt niets.
Bij "Afbeeldingen en Video's" krijg ik als melding "De afbeelding kan niet
worden weergegeven" en bij video's, "Codec ontbreekt".
Muziek afspelen lukt wel!
Bij "Online TV" gebeurt niets. Maar ik heb ook geen tv-tuner!!!
Kunnen deze problemen ontsaan zijn met de update van IE7 naar IE8 ?
Ik heb al systeembestandscontrole uitgevoerd, echter zonder resultaat.
Ook heb ik setup bij media center uitgevoerd, ook zonder resultaat.
Systeemherstel brengt ook geen verbetering.
Ik maak iedere week een back-up via windows back-upcentrum.
Is het mogelijk langs deze weg het systeem te repareren, of moet ik het hele
systeem her-installeren?
Wie kan mij helpen??????

P.v.K.

Gandalf G

Re: Windows Media Center.

"Paul van Kempen" <p.van.kempen12@kpnplanet.nl> schreef in bericht
> [...]
> Ik maak iedere week een back-up via windows back-upcentrum.
> Is het mogelijk langs deze weg het systeem te repareren, of moet ik het

Download en installeer deze codecs pack:
Baat het niet dan schaad het ook niet!

http://www.windows-vista-update.com/...ta_codecs.html

> [...]

> Ik maak iedere week een back-up via windows back-upcentrum.
> Is het mogelijk langs deze weg het systeem te repareren, of moet ik het

In geval dat:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=413138

#gg

Paul van Kempen

Re: Windows Media Center.
Beste Randalf G.
Ik heb jouw voorstellen geprobeerd.
Helaas bracht dit geen verbetering in de werking van mediacenter.
Bedankt voor het meedenken.
m.v.g.
P.v.K.

"Gandalf G" <Gandalf_G@imaginary.com> schreef in bericht

> "Paul van Kempen" <p.van.kempen12@kpnplanet.nl> schreef in bericht

> In geval dat:
> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=413138
>
> #gg

Peter W.

> [...]

> Ik maak iedere week een back-up via windows back-upcentrum.
> Is het mogelijk langs deze weg het systeem te repareren, of moet ik het

probeer dit:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...684&rule=28849
Paul van Kempen

Re: Windows Media Center.
Ook dit had ik al geprobeerd!
Bedankt voor je reactie.

> Ook dit had ik al geprobeerd!
> Bedankt voor je reactie.
>
> "Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht

Wellicht dat deze info bij kan dragen de juiste oplossing te vinden?
http://www.tv0.nl/faq/handleiding_fi...ren_in_MCE.htm

Paul van Kempen

Re: Windows Media Center.
Om het probleem op te lossen heb ik toch de radicale methode toe moeten
passen: herinstallatie!!!
Het was een hele klus, maar het was de moeite waard.
Het MediaCenter functioneert weer perfect.
Nogmaals bedankt voor jullie tips!
m.vr.gr.