DWHelper is niet meer

Lion

DWHelper is niet meer

Beste,
ik kan DWHelper van Firefox niet meer gebruiken. Op de site (werkbalk) zijn
de 3 ronddraaiende bolletjes verdwenen en vervangen door een blauw kruis die
soms lichtgrijs kleurt. Ik heb reeds Firefox terug geinstalleerd, na het
eerst te hebben verwijderd alsook reeds 4x DWHelper maar zonder resultaat!!
Tot gisteren was allles nomaal en kon ik video's downladen en ineens niks
meer!!Kan iemand me helpen het probleem op te lossen?? Reeds bedankt op
voorhandvoor de eventuele hulp.
MVGroeten,
Lion
OS Vista Ultimate
Laptop Acer Aspire 8920 xxx xxx
Browser: Mozilla Firefox 3.6.3

Hans Schuts

Re: Probleem opgelost!! Re: DWHelper is niet meer
Op Mon, 5 Apr 2010 23:10:27 +0200, "Lion" <robertcee@telenet.be>
schreef:

> [...]
>eerst te hebben verwijderd alsook reeds 4x DWHelper maar zonder resultaat!!

heel mooi natuurlijk, maar waarom alleen deze zinloze aanvulling?
Zinloos, want je vertelt niets over hoe het probleem dan opgelost
is....

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
PetervV

Re: Probleem opgelost!! Re: DWHelper is niet meer
"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> heel mooi natuurlijk, maar waarom alleen deze zinloze aanvulling?
> Zinloos, want je vertelt niets over hoe het probleem dan opgelost
> [...]

In plaats van direct uitspraken als "zinloos" te doen, zou je het ook gewoon
kunnen vragen . . .

Groet,
Peter.

s|b

On Tue, 6 Apr 2010 20:45:44 +0200, PetervV wrote:

> In plaats van direct uitspraken als "zinloos" te doen, zou je het ook gewoon
> kunnen vragen . . .

Volgens mij doet ie dat wel hoor, alleen niet in zoveel woorden...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Op Tue, 6 Apr 2010 20:45:44 +0200, "PetervV" <PetervV@NietDus.NL>
schreef:

>In plaats van direct uitspraken als "zinloos" te doen, zou je het ook gewoon
>kunnen vragen . . .

in plaats van hier zinloos te zeuren en niets bij te dragen, kun je
beter eens begrijpend lezen gaan leren.
--

Hans Schuts
Lion

> [...]

heel mooi natuurlijk, maar waarom alleen deze zinloze aanvulling?
Zinloos, want je vertelt niets over hoe het probleem dan opgelost

Sorry voor het niet mededelen hoe ik het probleem heb opgelost maar zoals
gezegd, er is me er niet achter gevraagd en ik heb het over het hoofd gezien
het mede te delen.

rechts klikken op de Mozilla Firefox menubalk, aanpassen aanklikken, in het
geopende venster stond DWHelper, deze dan verschoven naar de menubalk en
alles was terug bij het oude!!
MVGroeten,
Lion