Explorer 8.0 - traag laden

Huug

Explorer 8.0 - traag laden
Sinds enige tijd valt het me op dat mijn browser (explorer) soms vanuit
eenmaal geopende sites (vooral bvb www.hln.be) , gelinkte paginas heel traag
of zelfs niet laadt. Als ik dan weer explorer afsluit en opnieuw naar die
pagina gaat, lukt het wel.
Enig idee waar dit aan kan liggen? Instellingen in explorer?

mvg,

Huug

~PCfreak ©~

Re: Explorer 8.0 - traag laden
Op Sat, 3 Apr 2010 19:47:24 +0200, schreef "Huug"
<Hugo.Laveaux@telenet.be> het volgende.

> [...]
>pagina gaat, lukt het wel.
>Enig idee waar dit aan kan liggen? Instellingen in explorer?

Je hebt het niet over de explorer, maar over "Iexplorer" wat een flink
verschil is ;-)
Bij mij is deze ook niet al te snel, maar komt wel vaker voor, niets om
je zorgen over te maken.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
SLe

Re: Explorer 8.0 - traag laden
On 3 apr, 19:47, "Huug" <Hugo.Lave...@telenet.be> wrote:
> [...]
> pagina gaat, lukt het wel.
> Enig idee waar dit aan kan liggen? Instellingen in explorer?

Stoppen met I.E. en overstappen op firefox of google chrome. Het is
altijd wat met dat I.E.8
Zie ook het draadje ''IE8 loopt nie leker".
Sjef
s|b

Re: Explorer 8.0 - traag laden
On Sun, 4 Apr 2010 10:28:01 -0700 (PDT), SLe wrote:

> Stoppen met I.E. en overstappen op firefox of google chrome. Het is
> altijd wat met dat I.E.8
> Zie ook het draadje ''IE8 loopt nie leker".

Google Chrome... hmmmmz...

<http://www.security.nl/artikel/32939/1/Microsoft%3A_Google_Chrome_is_keylogger.html>

Ik zou eerder zeggen: overstappen op Fx of Opera...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Peter W.

Re: Explorer 8.0 - traag laden

"SLe" <sleermakers@gmail.com> schreef in bericht

> Stoppen met I.E. en overstappen op firefox of google chrome. Het is
> altijd wat met dat I.E.8
> Zie ook het draadje ''IE8 loopt nie leker".
> Sjef

en dacht je nu echt dat met andere browsers nooit wat is?

PauL

Re: Explorer 8.0 - traag laden

"Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht news:#SGxsoE1KHA.3652@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...

> "SLe" <sleermakers@gmail.com> schreef in bericht

> en dacht je nu echt dat met andere browsers nooit wat is?

Oh maar dan steken ze 't wél op een of andere extensie.

Grote kans dat het probleem (veroorzaakt door externe factoren!)
met onderstaande instructies opgelost is:

http://windowsfixup.com/2009/03/spee...et-explorer-8/

(verwijderen van entry's die IE8 in feite niet meer nodig heeft)

SLe

Re: Explorer 8.0 - traag laden
On 5 apr, 00:57, "Peter W." <Peter...@nospam.nl> wrote:
> "SLe" <sleermak...@gmail.com> schreef in berichtnews:ef3fcf75-a6a2-46e5-af86-138bc27b7ba3@r27g2000yqn.googlegroups.com...

> en dacht je nu echt dat met andere browsers nooit wat is?

Weet ik niet, maar tot op heden loopt G.Chrome bij mij als een
zonnetje. En wat die privacy (sIb) betreft, dat is gemakkelijk te
ondervangen m.b.v. het incognitovenster.
Sjef.