Train Simulator

Katjes

Train Simulator
Hallo,

Ik heb Microsoft Train Simulator ge´nstalleerd. Toen ik op het einde van de
installatie op "play" werkte hij perfect, behalve dat hij in 640x480
opstartte... Ik heb hem dan gezet om te starten in de maximale resolutie, en
als ik nu op de snelkoppelling klikte, dan sprong hij in het laadscherm
opeens af... Er was ook geen foutmelding of niets...
Eerst geprobeerd met troubleshooter de driver te veranderen, maar dat haalde
niets uit.
Dus het ik het hele boeltje proberen eraf te smijten met de uninstall
functie. Ook dit lukte niet, zodat ik in de program files het spel eraf
moest smijten door alles in de prullenbak te smijten.

Ik installeer het opnieuw, maar ook al druk ik direct op play, hetzelfde
probleem doet zich voor.

Wie kan mij helpen?

Katjes

Hans Schuts

Re: Train Simulator
Op Tue, 30 Mar 2010 21:06:34 +0200, "Katjes" <IKBENHET@Gmail.com>
schreef:

> [...]
>moest smijten door alles in de prullenbak te smijten.
>
>Ik installeer het opnieuw, maar ook al druk ik direct op play, hetzelfde

Een uninstall zul je in ieder geval niet voor elkaar krijgen door
alleen bestanden in de prullenbak te gooien. Dat heb je al gemerkt,
want je hebt het probleem nog steeds. Je zult ook het register op
moeten schonen en dan pas heeft een nieuwe installatie zin en kun je
met een schone lei beginnen.

Overigens staat op de site niet dat het spel geschikt is voor Vista,
dus daar zou wel het probleem in ieder geval kunnen liggen. Als je na
de doormij aangegeven acties opnieuw ge´nstalleerd hebt, zou je kunnen
proberen om in de XP-compabiliteitsmode te spelen. Dat kun je
instellen via de bewuste tab van Eigenschappen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Katjes