Geluidsbalkje weg

Tk2006

Geluidsbalkje weg
Sinds een paar dagen ben ik mijn (standaard) geluidsbalkje kwijt... Vista
Home..

Wie weet de oplossing zodat ik de geluidssterkte weer zichtbaar heb.. Laptop
Acer 5715Z

Alvast bedankt,
Ton

Jan V

Re: Geluidsbalkje weg

"Tk2006" <x@x.nl> schreef in bericht
> [...]
> Home..
>
> Wie weet de oplossing zodat ik de geluidssterkte weer zichtbaar heb..

Bedoel je met 'geluidsbalkje' het speakersymbool op de taakbalk?
Dan : R-klik op taakbalk > Eigenschappen > Systeemvak
vinkje voor 'Volume'

--
Jan V

Tk2006

Re: Geluidsbalkje weg
Nee... ik bedoel het balkje welk de geluidssterkte onder in het beeldscherm
staat of eigenlijk zou moeten staan..

"Jan V" <Jan@huppeldepup.invalid> schreef in bericht

> [...]

> Bedoel je met 'geluidsbalkje' het speakersymbool op de taakbalk?
> Dan : R-klik op taakbalk > Eigenschappen > Systeemvak

Tk2006

Re: Geluidsbalkje weg
Sorry voor m'n zinsbouw.. ik bedoel natuurlijk de softwarematige weergave
van de geluidssterkte op het beeldscherm ..

> [...]

> Bedoel je met 'geluidsbalkje' het speakersymbool op de taakbalk?
> Dan : R-klik op taakbalk > Eigenschappen > Systeemvak

karelV [MS MVP]

Re: Geluidsbalkje weg
Tk2006 schreef op 27-3-2010 15:40:
> "Jan V" <Jan@huppeldepup.invalid> schreef in bericht

> Sorry voor m'n zinsbouw.. ik bedoel natuurlijk de softwarematige
> weergave van de geluidssterkte op het beeldscherm ..

O, ..... , dat is bij mijn weten geen standaard instelling van Vista. Misschien heb je een
apart programma'tje geinstalleerd (gehad) dat dit deed.

En: ik beantwoord hier berichten bij voorkeur *onderaan*, dan blijft het geheel misschien
nog leesbaar.

Peter W.

> [...]
> Home..
>
> Wie weet de oplossing zodat ik de geluidssterkte weer zichtbaar heb..

schijnt een speciale feature te zijn van Acer

Mike

Re: Geluidsbalkje weg

"Tk2006" <x@x.nl> schreef:

> [...]
> Home..
>
> Wie weet de oplossing zodat ik de geluidssterkte weer zichtbaar heb..

Ik weet niet zeker of het in jouw geval werkt, maar ik heb wel eens Acers in
handen gehad waar die balk continue in beeld bleef.
Oplossing: Laptop afsluiten.
Dan de acculader uit de laptop, daarna de batterij minimaal 10 seconden
verwijderen en weer terugplaatsen.
Na herstart zou het weer kunnen werken..

Daan

Re: Geluidsbalkje weg

"Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht

> "Tk2006" <x@x.nl> schreef in bericht

> schijnt een speciale feature te zijn van Acer

Het heeft inderdaad iets met Acer zelf te maken volgens mij. Het geluid op
mijn Acer werkt wel, maar de hard en zacht knopjes werken niet meer.
Nu kan ik mij herinneren dat ik dit al eens meer heb gehad en toen was er
iets uitgeschakeld (start niet op),
maar helaas weet ik niet meer wat ik toen in of uitgeschakeld heb.
Ik heb mijn Acer in de zomer verleden jaar eens terug gebracht naar de
fabrieksinstellingen en toen werkte alles weer.
Maar ik ben vergeten welk bestand hiervoor verantwoordelijk was. Ik heb
hetzelfde probleem nu weer, knoppen werken weer niet.
(Misschien komt iemand dit bekend voor.)
Waarschijnljk is het bij jouw ook zo iets dergelijks.

Daan

Daan

~PCfreak ©~

Re: Geluidsbalkje weg
Op Sat, 27 Mar 2010 18:26:10 +0100, schreef "Peter W."
<Peter247@nospam.nl> het volgende.

>"Tk2006" <x@x.nl> schreef in bericht

>schijnt een speciale feature te zijn van Acer

Nee hoor, het heeft te maken met het soort keyboard wat je hebt. Ik heb
een Logitech keyboard, en daar zie ik bijna met alles wat ik doe een
balkje cq tekst op mijn scherm als de juiste software geļnstalleert is.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
Peter W.

Re: Geluidsbalkje weg

"~PCfreak ©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> een Logitech keyboard, en daar zie ik bijna met alles wat ik doe een
> balkje cq tekst op mijn scherm als de juiste software geļnstalleert is.

het ene balkje is het andere niet...