32 bite

Rien

32 bite
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc met Window 7 64 bite erop maar 2
programma's krijg ik niet werkend om dat die 32 bite.
zijn is er misschien een of andere truc uit te halen dat ik ze toch kan
laten draaien op w7 64 Bite?
het gaat om software die niet door een profesioneel bedrijf zijn
geschreven maar puur door vrijwilligers dus ik zou er erg mee geholpen
zijn als daar een manier voor zo zijn,

alvast bedankt voor de reactie
groeten
Rien
:')

karelV [MS MVP]

Re: 32 bite
Rien schreef op 24-3-2010 7:50:
> [...]
> het gaat om software die niet door een profesioneel bedrijf zijn
> geschreven maar puur door vrijwilligers dus ik zou er erg mee geholpen

32bits software draait gewoon onder windows64. Dat geldt niet voor 16bits software, dus
wat zijn dat voor programma's?

Rien

Re: 32 bite
Sorry dat ik eennieuw draadje opende
maar ben er nog niet echt bedreven in
en wat dit aangaat: :')

Ik begrijp dat anderen die hier in de nieuwsgroep meelezen, niet mogen
weten waar het over gaat?
(het is gebruikelijk dat vragen in de nieuwsgroep ook betekent
antwoorden in de nieuwsgroep.)

Het is niet zo dat niemand mag weten over welk programma dit gaat hoor!
het gaat over hamgallery
dit zal niet bij iedereen bekent zijn dus daarom vroeg ik aan Karel om
mij een mail te sturen zodat ik hem het programa eventueel kan
mailen(de Setup).
dus dit is een beetje wat er achter zit niks geen gehijmzing gedoe
ik hoop dat iemand me kan helpen groeten
Rien

HOI Karel
stuur me ander even een mail dan kan ik je eventueel de software mailen
mijn mail is Vraag(at)moerstaal(dot)nl
ik krijg het hier niet werkend op win 64 althans niet goed en het gaat
om programma's voor zendamateurs om qsl kaarten weer te geven
ik wacht je mail af alvast bedankt groeten
Rien

Peter W.

Re: 32 bite

"Rien" <vraag@moerstaal.nl> schreef in bericht
news:74329$4baa1f85$5265f153$4535@cache1.tilbu1.nb .home.nl...
> [...]
> Setup).
> dus dit is een beetje wat er achter zit niks geen gehijmzing gedoe
> ik hoop dat iemand me kan helpen groeten

gehijmzing?

FredW

Re: 32 bite
On Wed, 24 Mar 2010 07:50:10 +0100, Rien <vraag@moerstaal.nl> wrote:

> [...]
>het gaat om software die niet door een profesioneel bedrijf zijn
>geschreven maar puur door vrijwilligers dus ik zou er erg mee geholpen

Ik heb ook een PC met Windows 7 64-bit.
(p.s. het is "bit" niet "bite" dat is iets heeeel anders.)

Ik wilde een heel oud programma gebruiken, maar dat weigerde op 64 bit
te werken (het programma heeft liever Win98 of een andere Windows, die
rondom DOS is geschreven.)

Daarvoor heb ik uiteindelijk het volgende gevonden:
- DOS Box
http://www.dosbox.com/

Ik kan nu mijn antieke programma draaien via DOSBox.
Misschien ook iets voor jou om te proberen?

P.S. Je moet toch eens leren om met je nieuwsprogramma om te gaan.
Bij je andere bericht is in het geheel het verschil niet te zien, wat
het vorige bericht(en) is(zijn) en waar jouw gedeelte begint.
Bekijk de andere berichten maar eens, dan kun je het verschil zien.
;-)

--
Groeten van Fred W. te H.
Vergrijzing:
~PCfreak ©~

Re: 32 bite
Op Wed, 24 Mar 2010 18:12:20 +0100, schreef "Peter W."
<Peter247@nospam.nl> het volgende.

>gehijmzing?

Als je niets te melden hebt, doe het dan niet.

PLOINK

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#

Hardware hackers get second Bugs bite Steve Security News 0 08-27-2008 01:40
Apple's bitter bite Paul Security News 0 02-29-2008 14:30
O2 yet to get first bite at UK Apple deal Steve General Technology News 0 07-05-2007 17:09
O2 yet to get first bite at UK Apple deal Steve General Technology News 0 07-05-2007 13:54
Off the wire: Bugs with no bite Steve Security News 0 05-22-2007 00:45