windows mail

J.C. Nordhausen

windows mail
Hoe moet ik een handtekening in de vorm van een bewegend .gif figuurtje
toevoegen aan een bericht,
zodanig dat het figuurtje ook werkt? Heb het geprobeerd door het in te
voeren als bestand op de daarvoor bestemde
plaats, maar alleen de bestandsnaam wordt meegezonden en het werkt verder
niet.
Weet iemand raad?

Gandalf G

Re: windows mail

"J.C. Nordhausen" <nordhaus@wxs.nl> schreef in bericht
> [...]
> voeren als bestand op de daarvoor bestemde
> plaats, maar alleen de bestandsnaam wordt meegezonden en het werkt verder

In Windows Live Mail kun je het alleen toevoegen door een link naar de
locatie (ergens op je pc ) van het gif plaatje aan te leggen
in het vak waarin de handtekening geplaatst dien te worden!!!

> [...]

locatie (ergens op je pc ) van het gif plaatje aan te leggen
in het vak waarin de handtekening geplaatst dien te worden!!!

Voorbeeld
http://mailgroep.seniorweb.nl/experi...ndtekening.htm

Alternatief
http://www.handtekening.nl/

werkwijze ook van toepassing in Windows mail
http://www.tanteloe.nl/Lesjes/lesjesHandtekening.html

Peter W.

> [...]

> voeren als bestand op de daarvoor bestemde
> plaats, maar alleen de bestandsnaam wordt meegezonden en het werkt verder

bij mij werkt het gewoon met Invoegen>Afbeelding

J.C. Nordhausen

Re: windows mail

"Gandalf G" <Gandalf_G.@imaginary«.com> schreef in bericht

> [...]

> Alternatief
> http://www.handtekening.nl/
>
> werkwijze ook van toepassing in Windows mail

Ik heb het geprobeerd via een link naar de locatie en de suggesties van de
webpagina's, maar alleen
via 'invoegen' en 'bijlage' wil het gifje werken, maar dat is eigenlijk zˇ
de bedoeling niet, want dan moet
ik het altijd handmatig toevoegen.

J.C. Nordhausen

Re: windows mail

"Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht

> "J.C. Nordhausen" <nordhaus@wxs.nl> schreef in bericht

> bij mij werkt het gewoon met Invoegen>Afbeelding

Ja, als ingevoegd bestand werkt het, maar niet als automatische
handtekening.
Maar bedankt voor de suggestie!

karelV [MS MVP]

Re: windows mail
J.C. Nordhausen schreef op 23-3-2010 21:58:

> [...]
> de webpagina's, maar alleen
> via 'invoegen' en 'bijlage' wil het gifje werken, maar dat is eigenlijk

Aan de hand van deze tutorial moet het vast wel lukken:
http://www.vistax64.com/tutorials/94...ignatures.html

> [...]

> webpagina's, maar alleen
> via 'invoegen' en 'bijlage' wil het gifje werken, maar dat is eigenlijk zˇ

Heb je het bericht desondanks eerst naar jezelf verzonden en bij ontvangst
gekeken of de handtekening toch wel actief is?

> "Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht

> Ja, als ingevoegd bestand werkt het, maar niet als automatische
> handtekening.
> Maar bedankt voor de suggestie!

Doormiddel van een HTML ? Tip 3: Handtekening toevoegen
http://www.ctrlcrew.be/index.php?id=...-tricks#IETip3

J.C. Nordhausen

Re: windows mail

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Aan de hand van deze tutorial moet het vast wel lukken:
> http://www.vistax64.com/tutorials/94...ignatures.html

Misschien is de .gif-afbeelding te groot, nl 20 kB. Ik begrijp dat die niet
groter mag zijn dan 4 kB. Bedankt voor de suggestie, ik ga e.e.a. zeker nog
uitproberen.