windows live

Peter Magnee

windows live
Collega's,
Na installeren en herinstalleren van windows live onder Vista krijg ik
steeds dezelfde foutmelding:
<Windows Live Communications Platform werkt niet meer> waardoor Messenger
niet wil opstarten.
Heeft iemand een idee hoe dit kan worden verholpen?
Op internet circuleren allerlei "gouden tips" maar geen ervan helpt.
Met vriendelijke groet,
Peter

Gert

Re: windows live
Na rijp beraad schreef Peter Magnee :
> [...]
> Heeft iemand een idee hoe dit kan worden verholpen?
> Op internet circuleren allerlei "gouden tips" maar geen ervan helpt.

Als er echt geen van de tips helpen die op internet staan dan moet je
Windows opnieuw installeren.

> [...]

> Met vriendelijke groet,
> Peter

Als er echt geen van de tips helpen die op internet staan dan moet je

karelV [MS MVP]

Re: windows live
Peter Magnee schreef op 15-3-2010 15:38:
> [...]
> Heeft iemand een idee hoe dit kan worden verholpen?
> Op internet circuleren allerlei "gouden tips" maar geen ervan helpt.

Tja, dat laatste nodigt helpers niet uit om ook te gaan zoeken :-(
Heb je ook gezocht in engelstalige links? Ik zie daar heel veel (werkende) tips staan:
http://www.google.nl/#hl=nl&q=window...16a3e26fad4191

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Tja, dat laatste nodigt helpers niet uit om ook te gaan zoeken :-(
> Heb je ook gezocht in engelstalige links? Ik zie daar heel veel (werkende)
> [...]

Dat had ik reeds geprobeerd. Maar ik ben opnieuw alle berichten gaan
doorspitten en uiteindelijk heb ik een tip gevonden die hielp:
Aanpassingen in Internet Opties en starten als Administrator.
No bedankt voor je aandacht.
Peter