geen brander gevonden

Herman Post

geen brander gevonden
dit is wel een vistagroep, maar ik kan geen windows7 groep vinden
Ik heb een acer met HL-DT-ST DVDRAM GH41N ATA brander. Het programma
CDburner xp kan de brander niet vinden en ook Burnaware free vind deze
brander niet. Vanuit windows 7 kan ik bestanden branden, dus die vind hem
wel. weet iemand een oplossing, kan nu nog wel kopiėren op een andere
computer met nero maar deze nero is te oud voor windows7

met vriendelijke groet
Herman

Peter W.

Re: geen brander gevonden

"Herman Post" <rheingold1verwijderen@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]
> wel. weet iemand een oplossing, kan nu nog wel kopiėren op een andere
> computer met nero maar deze nero is te oud voor windows7

Je kan wel branden vanuit W7 , waarom wil je dan een andere oplossing?
Branden kan met Windows Media Player.

Huib

> [...]

> wel. weet iemand een oplossing, kan nu nog wel kopiėren op een andere
> computer met nero maar deze nero is te oud voor windows7

Hallo,
Ik deel de mening van Peter.
Je kan ook branden van uit de verkenner en alles werkt prima.

mvg
Huib

G.Gladstone

> [...]

> wel. weet iemand een oplossing, kan nu nog wel kopiėren op een andere
> computer met nero maar deze nero is te oud voor windows7

Nero = demo / trialversie
Kijk onderaan bij " Andere verwante programma's"

http://nero.nl.malavida.com/d5219-gr...loaden-windows

Herman Post

Re: geen brander gevonden

"G.Gladstone" <Gandalf_G.@imaginary®.com> schreef in bericht

> "Herman Post" <rheingold1verwijderen@hotmail.com> schreef in bericht

> Nero = demo / trialversie
> Kijk onderaan bij " Andere verwante programma's"
>
> http://nero.nl.malavida.com/d5219-gr...loaden-windows

Nero gedownload en de brander werd direct herkend.
groeten

> "G.Gladstone" <Gandalf_G.@imaginary®.com> schreef in bericht

> Nero gedownload en de brander werd direct herkend.
> groeten
> Herman

veel plezier met dit zenuwenprogramma.

s|b

Re: geen brander gevonden
On Mon, 8 Mar 2010 18:15:14 +0100, Peter W. wrote:

> veel plezier met dit zenuwenprogramma.

Ik heb vroeger altijd Nero gebruikt en ik werk ook nu nog /zonder/
zenuwen met Nero 7 Essentials. Zelfs een klein kind kan ermee overweg
dankzij Nero SmartStart.

Versie 9 viel inderdaad tegen, met die Nero Scout die allerlei
bestandstypen wou inpikken.

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Peter W.

Re: geen brander gevonden

"s|b" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> [...]
> dankzij Nero SmartStart.
>
> Versie 9 viel inderdaad tegen, met die Nero Scout die allerlei

dat bedoel ik, net zoiets als dat ellendige Winamp.

Andre

Re: geen brander gevonden
Op Tue, 9 Mar 2010 00:58:07 +0100 schreef Peter W. , :

>dat bedoel ik, net zoiets als dat ellendige Winamp.

Nochtans tof progje,

Ik gebruik daar al jaren de Lite versie van,
ook op Windows 7 64 bits.

--
Groetjes
André (VB)
s|b

Re: geen brander gevonden [OT]
On Tue, 9 Mar 2010 00:58:07 +0100, Peter W. wrote:

> dat bedoel ik, net zoiets als dat ellendige Winamp.

WinAmp heb ik ook lang gebruikt, maar die werd me een beetje bloated.
Heb ik dus ingeruild voor AIMP2 en die bevalt me heel goed. Wel maken
dat je downloadt via aimp.ru en *niet* aimp2.us, want die laasten willen
je gewoon geld afzetten.

Wat Nero betreft, ik denk dat ik Nero 7 Essentials zo lang mogelijk ga
gebruiken. Ik ben wel bekend met een alternatief, nl. ImgBurn, maar die
kan (vziw) nog altijd geen multisessie aan. Trouwens, als ik de updates
uitvoer voor Nero 7 Essentials, dan zit ik ook vast aan die vorte Nero
Scout. Ook niet ideaal dus...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>