Windows verkenner werkt niet

Dingel

Windows verkenner werkt niet
Op mijn computer staat Windows Vista.
Sinds kort kan ik geen map op een USB stick of passport kopiŽren. Ik
krijg dan de melding 'Verkenner werk niet meer'. Bij verkenner 'opnieuw
opstarten' is alles weer hersteld maar kopiŽren lukt niet.
Een bestandje (foto) lukt wel.
Tot voor kort gaf het geen enkel probleem.
Wat kan er aan de hand zijn?

Dingel

karelV [MS MVP]

Re: Windows verkenner werkt niet
Dingel schreef op 5-3-2010 13:26:
> [...]
> opstarten' is alles weer hersteld maar kopiŽren lukt niet.
> Een bestandje (foto) lukt wel.
> Tot voor kort gaf het geen enkel probleem.

Malware zou kunnen ......, dus scannen met

- SuperAntiSpyware Free
http://www.superantispyware.com/download.html
*en*
- Malwarebytes' AntiMalware
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Dingel

karelV [MS MVP] schreef :

> Malware zou kunnen ......, dus scannen met

> [...]

KarelV
Dat is het probleem niet. Ik heb superantispyware op mijn computer
staan en laat het regelmatig draaien. Ook nu heb ik voor alle zekerheid
alles nog eens gescand. Volledig spyware vrij.
De map die ik wil kopiŽren heeft enkele ondermappen. Deze mappen worden
wel gekopieerd. De totale map niet. Dus het kopieren lukt wel alleen
niet als vroeger de totale map. Dan geeft hij eerder vermelde
foutmelding.

Mamamegs [MVP]

Re: Windows verkenner werkt niet
Op vrijdag 5-3-2010 tiepte Dingel de volgende 'wijze' woorden:
> [...]
> Een bestandje (foto) lukt wel.
> Tot voor kort gaf het geen enkel probleem.

Kijk eens of je hier iets mee kunt:
http://vistabits.nl/probleemoplossin....exe_crash.htm

www.sevenbits.nl

Ons vernieuwde forum:
www.bitsforums.nl

Dingel schreef op 5-3-2010 22:28:

> [...]
> wel gekopieerd. De totale map niet. Dus het kopieren lukt wel alleen
> niet als vroeger de totale map. Dan geeft hij eerder vermelde foutmelding.

En hoe is het in Veilige Modus?

Dingel

Re: Windows verkenner werkt niet
Mamamegs [MVP] plaatste dit op zijn scherm :
> Op vrijdag 5-3-2010 tiepte Dingel de volgende 'wijze' woorden:

> Kijk eens of je hier iets mee kunt:
> http://vistabits.nl/probleemoplossin....exe_crash.htm

Hiermee is het probleem inderdaad opgelost. Ik moet alleen nog
uitzoeken welk programma de oorzaak is.
Bedankt beide beantwoorders.