Kan Uitzendingen op site Trosradar niet zien

beertje1945

Kan Uitzendingen op site Trosradar niet zien

Peter W.

Re: Kan Uitzendingen op site Trosradar niet zien

"beertje1945" <studiebeertje@gmail.com> schreef in bericht

tv stuk?

J. Doomen

Re: Kan Uitzendingen op site Trosradar niet zien
Daar mis je dan toch niks aan!

"beertje1945" <studiebeertje@gmail.com> schreef in bericht

beertje1945

Re: Kan Uitzendingen op site Trosradar niet zien
Wat heb ik nu aan zo;n antwoord

"J. Doomen" <jodoti@telfort.nl> schreef in bericht
> Daar mis je dan toch niks aan!
>
> "beertje1945" <studiebeertje@gmail.com> schreef in bericht

beertje1945

Re: Kan Uitzendingen op site Trosradar niet zien
Wanneer ik naar de site Trosradar.nl ga, en vervolgens op "Uitzending" klik,
krijg ik twee naastelkaar gelegen lege "Uitzendingen" velden. Ik kan nergens
op klikken.
Dat probleem doet zich voor bij gebruik van Firefox, versie 3.6 en bij
Internet Explorer 8.
Ik heb Adobe Flashplayer (laatste versie) en Java (laatste versie)
geinstaleerd en controle op de sites van Adobe en Java geven geen fouten
aan.
Verder heb ik Adobe Flash Player Troubleshooter doorgelezen en gevolgd.
Ik gebruik Vista.

Op mijn Windows XP machine doet hij het wel? Rararara??

Wat is er mis?

> Wat heb ik nu aan zo;n antwoord

stel dan eerst een behoorlijke vraag...

FredW

Re: Kan Uitzendingen op site Trosradar niet zien
On Thu, 4 Mar 2010 18:04:17 +0100, "Peter W." <Peter247@nospam.nl>
wrote:

>"beertje1945" <studiebeertje@gmail.com> schreef in bericht

>stel dan eerst een behoorlijke vraag...

Als je nou eerst eens alles goed leest,
hoef je niet *ook* zo te mekkeren/zeiken/zeuren.
(kras het woord van je keuze aan.)

De "behoorlijke" vraag is reeds gesteld!
Heb je een bruikbaar antwoord?

--
Groeten van Fred W. te H.
De spelregels van de verbeelding staan nooit vast.

"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht

> Als je nou eerst eens alles goed leest,
> hoef je niet *ook* zo te mekkeren/zeiken/zeuren.
> (kras het woord van je keuze aan.)
>
> De "behoorlijke" vraag is reeds gesteld!
> Heb je een bruikbaar antwoord?

ik bedoelde de oorspronkelijke vraag van OP, eikel

karelV [MS MVP]

beertje1945 schreef op 4-3-2010 17:38:
> [...]
> Ik gebruik Vista.
>
> Op mijn Windows XP machine doet hij het wel? Rararara??

Op mijn XP-machine deed hij het ook niet (met FF en met IE7), wel op een Win7 met FF en
met IE8.
Nu doet hij het uiteindelijk wel. Wat ik precies gedaan heb is niet zo duidelijk, maar wel
dat ik met de settings van Flashplayer bezig ben geweest.
Klik op deze link:
http://www.macromedia.com/support/do...s_manager.html
dan kom je terecht op een pagina waar je de instellingen van *JOUW* flashplayer kunt
instellen. Ik heb daar wat ingesteld over de toegestane opslag (100KB) , de site
www.trosradar.nl verwijderd en misschien nog wel wat. Enfin, na wat gepruts hiermee deed
de tros het ineens en die blijft het nu ook doen.

FredW

Re: Kan Uitzendingen op site Trosradar niet zien
On Thu, 4 Mar 2010 21:48:23 +0100, "Peter W." <Peter247@nospam.nl>
wrote:
>"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht
>news:ccqvo59la6nj20r2mdo5q91pscpemc12kg@4ax.com.. .

>ik bedoelde de oorspronkelijke vraag van OP, eikel

U bent wel vriendelijk (not).
Doe je ook zo tegen je familie als ze iets zeggen, wat je niet bevalt.