Merkwaardige browsergebeurtenis

SLe

Merkwaardige browsergebeurtenis
Een vriendin had een fotoshoot geplaatst op photobucket. Via de link
zou ik de slideshow kunnen zien. Echter, steeds kwam ik niet verder
dan de 3e of 4e foto, dan kwamen wel de thumbnails tevoorschijn, maar
daarvan kon ik geen foto's maken.
Van alles geprobeerd: cache geleegd, tijdelijke internetbestanden
gedelete, cookies ge-enabled, virusscanner en firewall uitgezet,
beveiliging op laagste stand, gezocht op de help van photobucket en
i.e. helaas.
Omdat ik de enige van mijn vriendekring was moest het aan mijn
computer liggen.
Nu is het echter gelukt en wel via Google Chrome. En nog steeds lukt
het met i.e. 8 niet en bij vrienden wel Rara???
Sjef.
Gandalf Gladstone

Re: Merkwaardige browsergebeurtenis

"SLe" <sleermakers@gmail.com> schreef in bericht
> [...]
> Nu is het echter gelukt en wel via Google Chrome. En nog steeds lukt
> het met i.e. 8 niet en bij vrienden wel Rara???

Ook geprobeerd met IE8 zonder invoegtoepassingen?
Installeer Firefox en probeer het met deze browser ook!

SLe

Re: Merkwaardige browsergebeurtenis
On 2 mrt, 22:25, "Gandalf Gladstone" <Gladstone G.@imaginary«.com>
wrote:
> "SLe" <sleermak...@gmail.com> schreef in berichtnews:d80edfa6-030c-4ab6-bd3a-89ff14f184c2@15g2000yqa.googlegroups.com...

> Ook geprobeerd met IE8 zonder invoegtoepassingen?
> Installeer Firefox en probeer het met deze browser ook!

Alle invoegtoepassingen geschrapt, maakt geen verschil. In firefox
lukt het ook.
Sjef
G.Gladstone

wrote:
> [...]

> Installeer Firefox en probeer het met deze browser ook!

Alle invoegtoepassingen geschrapt, maakt geen verschil. In firefox

Probeer het volgende:
via Internet opties ->op tabblad Gevanceerd -> klik op de knop "Opnieuw
instellen,"
in het begin zal je daarna wel vaak een melding krijgen maar na de
inleer-periode verdwijnt dat weer.

SLe

On 3 mrt, 11:31, "G.Gladstone" <Gandalf_G.@imaginary«.com> wrote:
> [...]

> Alle invoegtoepassingen geschrapt, maakt geen verschil. In firefox
> lukt het ook.
> Sjef
>
> Probeer het volgende:
> via Internet opties ->op tabblad Gevanceerd -> klik op de knop "Opnieuw
> instellen,"
> in het begin *zal je daarna wel vaak een melding krijgen maar na de
> inleer-periode verdwijnt dat weer.- Tekst uit oorspronkelijk bericht nietweergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Bedankt voor de tip, kan wel eens nuttig zijn.
Gedaan zoals voorgesteld, maar........helaas.
Sorry voor de wat late reactie, was even weg.
Sjef.
SLe

On 11 mrt, 15:14, SLe <sleermak...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Sjef.- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Problem solved !!
Het probleem zat in flashplayer (Adobe). Omdat ik dit al eerder
vermoedde, had ik het al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar dat
hielp niet.
Nu echter heb ik eerst flashplayer gedeinstalleerd, daarna IE 8
opnieuw geconfigureerd, (alle accelerators verwijderd) en daarna
flashplayer weer geinstalleerd. Nu is alles opgelost kan ik voortaan
net als de anderen van de prachtige dia-shows van mijn vriendin
genieten zonder eerst te moeten overschakelen naar Google chrome.
Ik meld dit omdat dat misschien iemand anders nog eens ooit kan
helpen.

Overigens wel gek dat ik de dia-shows vanuit andere prgrs dan
photobucket wel kon bekijken.
Sjef
SLe