back-up maken

Marij

back-up maken
Heb in VISTA naar een externe schijf een back-up gemaakt echter
zonder resultaat.
Er werden wel 2 directorys aangemaakt op de externe schijf
met de datum van 27-2-2010, maar waren beiden leeg.
Wat is er fout gedaan. ?
Marij
Hoop dat inf. voldoende is.

Hans Schuts

Re: back-up maken
Op Sun, 28 Feb 2010 10:29:20 +0100, "Marij" <Marij28r@telfort.nl>
schreef:

> [...]
>Er werden wel 2 directorys aangemaakt op de externe schijf
>met de datum van 27-2-2010, maar waren beiden leeg.

Hoe ben je te werk gegaan? Welke software heb je gebruikt? Weet je
zeker dat beide dirs leeg zijn, ik bedoel, heb je misschien ingesteld
dat systeembestanden niet zichtbaar zijn?

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Peter W.

Re: back-up maken

"Marij" <Marij28r@telfort.nl> schreef in bericht
news:56fb2$4b8a3775$5288ced7$19894@cache3.tilbu1.n b.home.nl...
> [...]
> Er werden wel 2 directorys aangemaakt op de externe schijf
> met de datum van 27-2-2010, maar waren beiden leeg.

Nee, de informatie is niet voldoende. Heb je gebruik gemaakt van
Windows-Backup Centrum? Dat is de aangewezen manier om backups te maken van
je bestanden naar een externe schijf.

Jawade

Re: back-up maken
Peter W. <Peter247@nospam.nl> schreef op Sun, 28 Feb 2010 12:33:53 +0100 in artikel <uBWAmnGuKHA.5036@TK2MSFTNGP02.phx.gbl>:
> [...]

> Nee, de informatie is niet voldoende. Heb je gebruik gemaakt van
> Windows-Backup Centrum? Dat is de aangewezen manier om backups te maken van

Ik zou liever iedereen aanraden een backup te maken middels een image,
dan heb je echt alles, en ben na een kwartiertje weer in de lucht, ook
al draaide je hele Windows in puin. Goed en gratis is Macrium Reflect.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ Nieuw: Kalender! Diskeditors met MBR-rebuilders!
Peter W.

Re: back-up maken

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
> [...]

> dan heb je echt alles, en ben na een kwartiertje weer in de lucht, ook
> al draaide je hele Windows in puin. Goed en gratis is Macrium Reflect.

......30 day trial en dan 29,99 euro, zal best het geld waard zijn denk ik.

Jawade

Re: back-up maken
Peter W. <Peter247@nospam.nl> schreef op Sun, 28 Feb 2010 18:23:52 +0100 in artikel <#vdwKrJuKHA.5940@TK2MSFTNGP02.phx.gbl>:
> "Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht

> ......30 day trial en dan 29,99 euro, zal best het geld waard zijn denk ik.

De Free versie is prima.

[...]

Heb normaal " start en dan back-upcentrum " van VISTA gevolgd
en aanwijzingen opgevolgd.
Marij

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> [...]
> zeker dat beide dirs leeg zijn, ik bedoel, heb je misschien ingesteld
> dat systeembestanden niet zichtbaar zijn?

FredW

Re: back-up maken
On Sun, 28 Feb 2010 18:23:52 +0100, "Peter W." <Peter247@nospam.nl>
wrote:
>"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht

>.....30 day trial en dan 29,99 euro, zal best het geld waard zijn denk ik.

Ach, Macrium Reflect Free is (zoals de naam al zegt) geheel gratis:
http://www.macrium.com/reflectfree.asp

Ik gebruik het al een aantal maanden en het werk voortreffelijk.

--
Groeten van Fred W. te H.
De spelregels van de verbeelding staan nooit vast.
Peter W.

Re: back-up maken

"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht

> Ach, Macrium Reflect Free is (zoals de naam al zegt) geheel gratis:
> http://www.macrium.com/reflectfree.asp
>
> Ik gebruik het al een aantal maanden en het werk voortreffelijk.

Leg aub even uit: 'file and folder back up' staat niet aangevinkt in de Free
version. Hoe moet ik dat zien?

~PCfreak ©~

Re: back-up maken
Op Mon, 01 Mar 2010 15:11:21 +0100, schreef FredW
<fredw@ninmule.invalid> het volgende.

>Ach, Macrium Reflect Free is (zoals de naam al zegt) geheel gratis:
>http://www.macrium.com/reflectfree.asp
>
>Ik gebruik het al een aantal maanden en het werk voortreffelijk.

Ik denk dat er bedoelt wordt of je na afloop van die trial de optie
krijgt, betalen of verder gaan als free versie, daar ben ik ook benieuwd
naar.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#