MS Update zonder naam en grootte wordt aangeboden

Walter

MS Update zonder naam en grootte wordt aangeboden
Vandaag wordt er een Update aangeboden zonder naam en grootte met als
enigste gegeven dat er voor staat belangrijk(1).
Ik kan hem ook niet afvinken dat vakje is grijs. Wie kan hier iets zinnigs
over zeggen? Is dit en echte update of iets dat misbruik maak van een lek
bij MS? Ik ga nu eerst even mijn PC scannen op Male ware! Iemand anders ook
dit rare ding aangeboden gekregen? En zo ja wie weet wat het is en hoe wel
te verbergen als het foute boel is?
Alvast bedankt voor het meedenken en ik hoop een antwoord te zien op korte
termijn! Vr.Gr. Walter

karelV [MS MVP]

Re: MS Update zonder naam en grootte wordt aangeboden
Walter schreef op 25-2-2010 13:43:
> [...]
> wat het is en hoe wel te verbergen als het foute boel is?
> Alvast bedankt voor het meedenken en ik hoop een antwoord te zien op

Niet zo opgewonden doen :-(
Waarschijnlijk is het de update van windows defender. Start de pc maar
eens opnieuw op, ga naar windows update , scannen op updates. Goede kans
dat hij dan gewoon met naam en toenaam vermeld staat. [er lijkt een bug
te zijn waardoor de lijst van windows update soms blank is].

Walter

Re: MS Update zonder naam en grootte wordt aangeboden

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> [...]
> dat hij dan gewoon met naam en toenaam vermeld staat. [er lijkt een bug te
> zijn waardoor de lijst van windows update soms blank is].

Wilde net mijn antwoord gaan versturen dat het loos alarm was! En natuurlijk
even vermelden dat het de update was van Windows Defender
Maar bedankt voor het bekijken van mijn vraag!
Walter