kladblok probleem

Peter

kladblok probleem
Gezien er geen windows7 nieuwsgroep bestaat, stel ik mijn vraag maar hier.

Het is bij mij niet mogelijk om in een bestaand kladblokbestand
veranderingen aan te brengen en deze op te slaan in het kladblokbestand
met dezelfde naam. Als ik dat wil doen, krijg ik de melding 'toegang
geweigerd' Met mijn vorige xp had ik daar helemaal geen last van, wel
met mijn Windows7.

Enig idee wat dat zou kunnen zijn ?

alvast bedankt
Leen

Re: kladblok probleem
Staat het bestand wellicht in de root van je partitie?

Have a nice day!

"Peter" <Hunterx14@homepunt.nl> schreef in bericht
news:f29db$4b8408ce$5ed6522b$18017@cache1.tilbu1.n b.home.nl...
> [...]
> met dezelfde naam. Als ik dat wil doen, krijg ik de melding 'toegang
> geweigerd' Met mijn vorige xp had ik daar helemaal geen last van, wel met

G.Gladstone

Re: kladblok probleem

> [...]
> met dezelfde naam. Als ik dat wil doen, krijg ik de melding 'toegang
> geweigerd' Met mijn vorige xp had ik daar helemaal geen last van, wel met

Dat komt doordat jij met jouw gebruikersaccount nietvoldoende /geen rechten
hebt om o.a. wijzigingen aan programma's aan te kunnen brengen.

Kijk op deze site hoe je dat kunt wijzigen:
"Eigenaar worden van bestanden en mappen"
http://sevenbits.nl/tweaks/eigenaar_...mappen_w7.html

Peter

Re: kladblok probleem
Op 23-2-2010 18:03, Leen schreef:
> Staat het bestand wellicht in de root van je partitie?
>
> Have a nice day!
>

> "Peter" <Hunterx14@homepunt.nl> schreef in bericht
> news:f29db$4b8408ce$5ed6522b$18017@cache1.tilbu1.n b.home.nl...

Nee het opgeslagen bestand staat op mijn externe harde schijf met een
zelfverzonnen naam.
Jawade

Re: kladblok probleem
Peter <Hunterx14@homepunt.nl> schreef op Tue, 23 Feb 2010 17:56:47 +0100 in artikel <f29db$4b8408ce$5ed6522b$18017@cache1.tilbu1.nb.ho me.nl>:
> [...]
> met dezelfde naam. Als ik dat wil doen, krijg ik de melding 'toegang
> geweigerd' Met mijn vorige xp had ik daar helemaal geen last van, wel

Het bestand staat waarschijnlijk in 'verboden' gebied. Misschien lukt
het als je kladblok opent met administrator-rechten.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ Nieuw: Kalender! Diskeditors met MBR-rebuilders!
FredW

Re: kladblok probleem
On Tue, 23 Feb 2010 17:56:47 +0100, Peter <Hunterx14@homepunt.nl> wrote:

>Gezien er geen windows7 nieuwsgroep bestaat, stel ik mijn vraag maar hier.

Wat dacht je van deze nieuwsgroepen:

alt.nl.os.windows7
alt.nl.os.windows.windows7
alt.nl.os.windows.seven
microsoft.public.nl.windows

--
Groeten van Fred W. te H.
De spelregels van de verbeelding staan nooit vast.
Peter

Re: kladblok probleem
Op 23-2-2010 18:16, Jawade schreef:
> Peter <Hunterx14@homepunt.nl> schreef op Tue, 23 Feb 2010 17:56:47 +0100

> Het bestand staat waarschijnlijk in 'verboden' gebied. Misschien lukt
> het als je kladblok opent met administrator-rechten.

Jaa inderdaad, als ik het kladblok open met 'als administrator
uitvoeren' kan ik nu wel wijzigingen opslaan dank je wel !!
janbesar

Re: kladblok probleem
Op Tue, 23 Feb 2010 17:56:47 +0100, Peter <Hunterx14@homepunt.nl>
schreef:

>Gezien er geen windows7 nieuwsgroep bestaat, stel ik mijn vraag maar hier.

Wat dacht je hier van:
alt.nl.os.windows7
of
alt.nl.os.windows.windows7
--
*** Hij die het laatst lacht, denkt het traagst ***
Peter

Re: kladblok probleem
Op 23-2-2010 19:04, FredW schreef:

> Wat dacht je van deze nieuwsgroepen:
>
> alt.nl.os.windows7
> alt.nl.os.windows.windows7
> alt.nl.os.windows.seven
> microsoft.public.nl.windows

lukt me niet om daar terecht te komen, waarschijnlijk typfout?
s|b

Re: kladblok probleem
On Tue, 23 Feb 2010 21:29:04 +0100, Peter wrote:

> lukt me niet om daar terecht te komen, waarschijnlijk typfout?

Geen typefout. "Ververs" even je nieuwsgroepenlijst of vraag aan de news
admin van je news server om deze nieuwsgroepen toe te voegen. (Of
gebruik een news server die deze nieuwsgroepen wél aanbiedt.)

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>