upgrade van windows vista naar windows7 wel zo verstandig??

Peter

upgrade van windows vista naar windows7 wel zo verstandig??
Hallo,

Ik wou toch eens vragen of zo'n upgrade van Windows Vista naar Windows7
wel zo goed is.

Op mijn laptop heb ik dat gedaan, maar volgens mij is mijn nieuw
besturingssysteem niet meer zo stabiel.

Op mijn desktop heb ik ook windows7 geinstalleerd, maar dan zonder
upgrade van geen enkel ander besturingssysteem. Als ik iets download of
installeer, gaat dat zonder problemen, maar via mijn laptop schreeuwt
mijn antivirusprogramma bij elke installatie dat er een trojaans paard
ergens inzit. Het lijkt wel of er nog 'resten'van Vista opzitten.

Is het niet beter om mijn laptop helemaal te formatteren en dan een
volledige versie van Windows7 te installeren?

mvg
Peter
Leen

Re: upgrade van windows vista naar windows7 wel zo verstandig??

"Peter" <Hunterx14@home.nl> schreef in bericht
news:1f497$4b80037b$5ed6522b$4943@cache2.tilbu1.nb .home.nl...
> [...]
> installeer, gaat dat zonder problemen, maar via mijn laptop schreeuwt mijn
> antivirusprogramma bij elke installatie dat er een trojaans paard

Ik vermoed dat, zoals er staat, "ergens" een probleem zit met een trojaans
paard.
Denk niet dat zozeer de upgrade dit probleem van de schreeuwende AV-scanner
veroorzaakt.

Het lijkt een open deur, maar op basis van de informatie kan de suggestie
niet anders dan
in die richting zijn.

>Het lijkt wel of er nog 'resten'van Vista opzitten.

Ik zou eerst eens je AV-programma (geen idee welke overigens) maar eens
bestuderen van wat die je
exact te melden heeft en wat er voorgesteld wordt.

Have a nice day!

Jawade

Peter <Hunterx14@home.nl> schreef op Sat, 20 Feb 2010 16:45:03 +0100 in artikel <1f497$4b80037b$5ed6522b$4943@cache2.tilbu1.nb.hom e.nl>:
> [...]
>
> Is het niet beter om mijn laptop helemaal te formatteren en dan een
> volledige versie van Windows7 te installeren?

Als je er verder nog niet teveel werk van gemaakt hebt, zou ik in jouw
plaats gewoon Windows 7 schoon installeren.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ Update: Kalender! Diskeditors met MBR-rebuilders!
janbesar

Op Sat, 20 Feb 2010 16:45:03 +0100, Peter <Hunterx14@home.nl> schreef:

> [...]
>
>Is het niet beter om mijn laptop helemaal te formatteren en dan een
>volledige versie van Windows7 te installeren?

Ik zou de HD formatteren ipv je laptop :-)
En dan inderdaad een schone installatie van Win7 uitvoeren.

--
In Tenebris Lucens
Edmund

"Peter" <Hunterx14@home.nl> wrote in message
> [...]
>
> Is het niet beter om mijn laptop helemaal te formatteren en dan
> een volledige versie van Windows7 te installeren?

Windows IS een virus, geen grapje windows registreert alles
wat je op je PC doet en stuurt regelmatig die gegevens naar
redmond.
Veel virus programma's waarschuwen voortdurend omdat bij alles
wat je doet " een applicatie probeert verbinding te maken met
internet"
ook als je daar niet om vraagt. Of helemaal niet wil dat Billy
the kid
op jouw kosten data gaat versturen. Overigens heb je dit ook met
XP en vista.

Edmund

janbesar

Re: upgrade van windows vista naar windows7 wel zo verstandig??
Op Sun, 21 Feb 2010 08:32:49 +0100, "Edmund" <nomail@hotmail.com>
schreef:

> [...]

>the kid
>op jouw kosten data gaat versturen. Overigens heb je dit ook met

Mooi onderbouwd verhaal [NOT]
Mijn firewall zorgt echt wel dat dit niet plaats zal vinden.
--
Parlando:Weer een geval van parlando
cervicalis posterior acuta!