TMP - map: locatie?

Marco Donati

TMP - map: locatie?
Hallo,

Mijn pa is 3 dagen geleden overleden (hij was 76) , hij was 3d-kunstenaar;
maar op zijn computer (vista) administrator staat een password. Ik heb hier
ophcrack op een cd staan, ik heb dat gerund en de passwoorden staan
opgeslagen in ophcrack.txt in de map TMP. Maar waar kan ik die vinden op de
gastaccount van zijn computer?

Met dank

Marco Donati

karelV [MS MVP]

Re: TMP - map: locatie?
Marco Donati schreef op 19-2-2010 21:53:
> [...]
> passwoorden staan opgeslagen in ophcrack.txt in de map TMP. Maar waar
> kan ik die vinden op de gastaccount van zijn computer?

Kijk hier maar eens
c:\Users\Gast\AppData\Local\Temp\
[verborgen map, dus via Mapopties- weergave Verborgen bestanden
zichtbaar maken. Of dat hele pad copieren en plakken in het 'zoek'vak]

Gandalf Gladstone

Re: TMP - map: locatie?

"Marco Donati" <MarcoDonadress@isinvalid.jammer.com> schreef in bericht
> [...]

> passwoorden staan opgeslagen in ophcrack.txt in de map TMP. Maar waar kan
> ik die vinden op de gastaccount van zijn computer?

Ga naar Uitvoeren en typ: %Tmp% of %Temp% ->Klik Ok

Marco Donati

Re: TMP - map: locatie?

"Gandalf Gladstone" <Gandalf_G.@imaginary«.com> schreef in bericht

> "Marco Donati" <MarcoDonadress@isinvalid.jammer.com> schreef in bericht

> Ga naar Uitvoeren en typ: %Tmp% of %Temp% ->Klik Ok

Daar staat helaas niets...

Het is een cd'tje, geen programma... Als ik hem boot opent hij linux... Ook
daar vind ik niets...

Jan V

> "Gandalf Gladstone" <Gandalf_G.@imaginary«.com> schreef in bericht

> Daar staat helaas niets...
>
> Het is een cd'tje, geen programma... Als ik hem boot opent hij linux...
> Ook daar vind ik niets...

Gaat het om 'n wachtwoord voor bepaalde mappen of programma's
of gaat het om de toegang tot de computer (bij het opstarten)?
In het laatste geval kun je het wachtwoord verwijderen met een Boot-CD
waarop 'Change Password' staat.
Google maar op "Change Password-cd080802.iso".

--
Jan V

Marco Donati

Re: TMP - map: locatie?

"Jan V" <Jan@huppeldepup.invalid> schreef in bericht

> [...]

> waarop 'Change Password' staat.
> Google maar op "Change Password-cd080802.iso".

Beste jan,

Als je dit zou doen, zou je dan alle bestanden verwijderen? Want het is
juist de bedoeling om z'n bestanden van zijn blender terug te vinden. Het
gaat over het wachtwoord van zijn gebruiker...

MVG

Marco Donati

> [...]

> juist de bedoeling om z'n bestanden van zijn blender terug te vinden. Het
> gaat over het wachtwoord van zijn gebruiker...

Hiermee worden geen bestanden verwijderd.
Alleen het toegangswachtwoord (van de Administrator) wordt gewist.

--
Jan V

> [...]

> Daar staat helaas niets...
>
> Het is een cd'tje, geen programma... Als ik hem boot opent hij linux...

"Temp of Tmp" staat voor tijdelijk! Het wordt door het systeem gebruikt om
snelle toegang tot de bestanden te bewerkstelligen.
Zodra je de cdrom verwijderd worden, in dit geval, de inhoud van Temp
opslag ook verwijderd
Bovendien schrijft dat programma niets terug naar de cdrom!
Run dat programma van jou opnieuw en ga me**** daarop volgend naar de Temp
om naar het .txt bestand te zoeken.