Draadloos netwerk thuis

Remi den Hollander

Draadloos netwerk thuis
Beste,

Ik heb een ergerlijk probleem met mijn laptop. Het probleem is dat mijn
laptop ons draadloze thuisnetwerk op een heel onregelmatige frequentie
vinden kan en ik vermoed dat het probleem zich ergens in de laptop/software
bevind.
Mijn mobiele telefoon en Pda zien ons netwerk zonder problemen maar mijn
laptop ziet heel soms het netwerk me**** maar meestal duurt het onregelmatig
lang, varierend van 5 tot soms wel 30 minuten.
Als de laptop eenmaal verbinding heeft blijft de verbinding gewoon in stand
zonder problemen en heb altijd een maximale signaalsterkte.
Netwerken van de buren vind mijn laptop wel altijd me****!?

Heb een internetaccount bij UPC/ Thomson modem
De laptop is een Acer Aspire 8930

Hopende dat iemand raad weet met dit probleem.

Remi.

__________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 4881 (20100219) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

http://www.eset.com

T.J.A

Re: Draadloos netwerk thuis
Remi den Hollander gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> [...]
>
> Heb een internetaccount bij UPC/ Thomson modem
> De laptop is een Acer Aspire 8930
>

> Hopende dat iemand raad weet met dit probleem.

Updates voor je draadloos allemaal geinstalleerd?

> __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database
> viruskenmerken 4881 (20100219) __________
>
> Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.
>
> http://www.eset.com

En svp deze ergelijke reclamespot even stop zetten in je NOD32

karelV [MS MVP]

Re: Draadloos netwerk thuis
Remi den Hollander schreef op 19-2-2010 19:09:
> [...]
> Netwerken van de buren vind mijn laptop wel altijd me****!?
>
> Heb een internetaccount bij UPC/ Thomson modem

Meest recente drivers voor Wireless Lan downloaden / installeren van de
Acer-site:
http://www.acer.nl/acer/service.do?L...CRC=2939325947

En haal deze reclemetroep alsjeblieft weg