Vraagje over slaapstand

Marco Donati

Vraagje over slaapstand
Hoi!

Ik heb een laptop, die perfect werkt, geen probleempjes hier; behalve deze:

Als ik hem vroeger (dwz ongeveer meer dan een week'n half geleden) op
slaapstand zette, dan voelde je het systeem echt gaan slapen. Nu blijft hij
gewoon ronken. Alsook flikkerde het lichtje hier linksonder vroeger als hij
op slaapstand stond, nu niet. Systeemherstel 5 dagen geleden al 2 maal
gedaan, naar 2 verschillende herstelpunten, allebei voor de problemen
begonnen zijn. Geen effect. Hij blijft ronken.

Wie kan mij helpen? Ik ben redelijk nieuw hier en ik weet niet hoe ik zal
moeten antwoorden.

Groetjes,

Marco Donati

karelV [MS MVP]

Re: Vraagje over slaapstand
Marco Donati schreef op 18-2-2010 21:07:
> [...]
> 2 maal gedaan, naar 2 verschillende herstelpunten, allebei voor de
> problemen begonnen zijn. Geen effect. Hij blijft ronken.

Het komt niet precies overeen met jouw klacht, maar probeer dit toch maar:
http://www.vistabits.nl/probleemoplo...hibernate.html

Marco Donati

Re: Vraagje over slaapstand

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Het komt niet precies overeen met jouw klacht, maar probeer dit toch maar:
> http://www.vistabits.nl/probleemoplo...hibernate.html

Haalt niets uit... Slaapstand blijft gewoon ronken...

Marco Donati

karelV [MS MVP]

Re: Vraagje over slaapstand
Marco Donati schreef op 19-2-2010 9:49:

> "karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Haalt niets uit... Slaapstand blijft gewoon ronken...

Suggesties:
http://www.leonmeijer.nl/archive/2008/05/11/108.aspx
en de links in
http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...c7054dcb405e8a

en wat dat 'ronken' precies inhoudt is niet zo heel erg duidelijk :-(

> [...]
> http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...c7054dcb405e8a
>
> en wat dat 'ronken' precies inhoudt is niet zo heel erg duidelijk :-(

Bedankt!