PC voor tv en met draadloos toetsenbord

Peter W.

PC voor tv en met draadloos toetsenbord
Dit zal wel niet de juiste groep zijn maar toch maar de vraag.
Bestaat er een PC in de vorm van een simpele settopbox (zonder beeldscherm)
die ik bij mijn tv kan plaatsen, waarop ik dan de LCD tv als monitor kan
aansluiten (liefst via HDMI) ? Helemaal ideaal zou het zijn als het keyboard
draadloos is. Het is min of meer mijn droomwens maar ik kan op internet zo
gauw niets vinden. Ik bedoel dus niet PConTV, want dan gebruik je een
bestaande PC. Zijn er bedrijven/particulieren die zoiets voor je kunnen
bouwen?
Hans

Peter W.

Re: PC voor tv en met draadloos toetsenbord

"Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht
> [...]
> kan op internet zo gauw niets vinden. Ik bedoel dus niet PConTV, want dan
> gebruik je een bestaande PC. Zijn er bedrijven/particulieren die zoiets

Laat maar, inmiddels al opgelost.

Ge Nidee

> "Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht

> Laat maar, inmiddels al opgelost.

Hoe?

"Ge Nidee" <Ge@Nidee.com> schreef in bericht
> "Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht

> Hoe?

Vanmiddag aangeschaft: Yorcom NetBox + draadloos toetsenbord (280 euro). Ik
moest hierbij wel Windows7 aanschaffen (OEM 99 euro). Duurder dan de
gemiddelde mediaplayer dus, maar met dit apparaat sla je 2 vliegen in 1 klap
(mediaplayer+PC/internet). Het apparaat kan zo via
HDMI op de LCD tv.

Ge Nidee

> [...]
> gemiddelde mediaplayer dus, maar met dit apparaat sla je 2 vliegen in 1
> klap (mediaplayer+PC/internet). Het apparaat kan zo via

Dat ziet er helemaal niet gek uit. Zoek eigenlijk ook zoiets als vervanging
voor m'n desktop.
Bedankt, je hebt me een stuk op weg geholpen!

> "Peter W." <Peter247@nospam.nl> schreef in bericht

> Dat ziet er helemaal niet gek uit. Zoek eigenlijk ook zoiets als
> vervanging voor m'n desktop.
> Bedankt, je hebt me een stuk op weg geholpen!

Het gaat hier om de YORCOM FRIGUS NetBox 90121 (zie de Yorcom website)

Gandalf Gladstone

> [...]

> vervanging voor m'n desktop.
> Bedankt, je hebt me een stuk op weg geholpen!

Specs
http://www.yorcom.nl/artikel/YORCOM09012/