Bij het typen slaat regelmatig letters over

Gerard

Bij het typen slaat regelmatig letters over
Sinds enige tijd bij het typen op mijn pc windows vista wordt regelmatig
letters over geslaan.
Het is zeer lastig om steeds terug te gaan om de woorden weer aan te vullen
met de goede spelling.
Ik heb geprobeerd om de curser wat sneller of langzamer te laten gaan. Ook
de keyboard wat beteft de snelheid van het typen wat aan gepast
sneller of langzamer het helpt het niet.
Zou het het een geheugen probleem kunnen zijn ? Om hier wat aan te passen
als het hier aan ligt graag wat hulp AUB

Gerard

T.J.A

Re: Bij het typen slaat regelmatig letters over
Gerard schreef op 11-2-2010 :
> [...]
> sneller of langzamer het helpt het niet.
> Zou het het een geheugen probleem kunnen zijn ? Om hier wat aan te passen als

Ook al geprobeerd met een ander toetsenbord?

karelV [MS MVP]

Gerard schreef op 11-2-2010 11:12:
> [...]
> Zou het het een geheugen probleem kunnen zijn ? Om hier wat aan te
> passen als het hier aan ligt graag wat hulp AUB

En als je opstart in Veilige Modus (via F8 vlak voordat Windows wil gaan
beginnen), verschil?

Peter W.

Re: Bij het typen slaat regelmatig letters over

"Gerard" <gerardvandongen@home.nl> schreef in bericht
> [...]
> Zou het het een geheugen probleem kunnen zijn ? Om hier wat aan te passen
> als het hier aan ligt graag wat hulp AUB

helpt het als je jet toetsenbord ondersteboven houdt?

Hans Schuts

Re: Bij het typen slaat regelmatig letters over
Op Thu, 11 Feb 2010 11:12:18 +0100, "Gerard" <gerardvandongen@home.nl>
schreef:

> [...]
>Zou het het een geheugen probleem kunnen zijn ? Om hier wat aan te passen
>als het hier aan ligt graag wat hulp AUB

Wat voor soort toetsenbord gebruik je? Het zou kunnen zijn dat de
batterij(en) op raken of dat er iets niet lekker zit in een draadloze
verbinding.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Frans

"Gerard" wrote:

> [...]
> Zou het het een geheugen probleem kunnen zijn ? Om hier wat aan te passen
> als het hier aan ligt graag wat hulp AUB

Dag Gerard,

Als het steeds de zelfde letters zijn die overgeslagen worden, zou een
borsteltje ¨mogelijk¨ kunnen helpen, om je toetsenbord ook van binnen te
reinigen ;-)

Groetjes,

Frans.
gille

Op 11/02/2010 11:12, Gerard schreef:
> [...]
> Zou het het een geheugen probleem kunnen zijn ? Om hier wat aan te
> passen als het hier aan ligt graag wat hulp AUB

Anders eens proberen de software terug installeren, zo heb ik het bij
mij kunnen oplossen.
Gerard

> [...]

> Zou het het een geheugen probleem kunnen zijn ? Om hier wat aan te passen
> als het hier aan ligt graag wat hulp AUB

Inderdaad Karel er is een duidelijk verschil in veilige modus.
Maar wat er mee te doen na een normale opstart ?

gerard

Gandalf Gladstone

> "Gerard" <gerardvandongen@home.nl> schreef in bericht

> Inderdaad Karel er is een duidelijk verschil in veilige modus.
> Maar wat er mee te doen na een normale opstart ?
>
> gerard

Wanneer het een draadloze toetsenbord betreft:
dan is het hoogstwaarschijnlijk, zoals Hans eerder aangaf,
a) dat de batterij(en) uitgeput raakt
b) de afstand tussen receiver en het toetsenbord i.c.m. punt (a) is te
groot
c) verwissel de batterij(en) of haal de receiver iets dichterbij
e) blaas of schudt het toetsenbord schoon

GG

karelV [MS MVP]

Gerard schreef op 11-2-2010 13:56:

> "Gerard" <gerardvandongen@home.nl> schreef in bericht

> Inderdaad Karel er is een duidelijk verschil in veilige modus.
> Maar wat er mee te doen na een normale opstart ?

In normale modus draait er blijkbaar een programma mee dat
1. tot de categorie malware behoort, of
2. dat klunzig geprogrammeerd is.

ad1: scannnen met deze BEIDE programma's:

- SuperAntiSpyware Free
http://www.superantispyware.com/download.html

en
- Malwarebytes' AntiMalware
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

ad2: als dat scannen niet geholpen heeft: Start - msconfig <enter>,
tabblad Opstarten. ALLE vinkjes weghalen, opnieuw opstarten.
Als de typ-fout dan weg is: vinkjes groepsgewijs terugzetten / weghalen
totdat je de boosdoener te pakken hebt.
Als de typ-fout er nog steeds is: vinkjes weer terug en dan zien we wel
weer verder ;-)