WLM (nieuws)?

Huib

WLM (nieuws)?
Hallo,

Ik gebruik van het gamma Live-ID enkele Windows Live Mail.
Toch zie ik daar WLM(nieuws) staan doch ik wens dit te verwijderen daar ik
nieuwszender van mijn provider gebruik.

Iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen?

Verder valt het me op dat na het opstarten en indien ik onmiddellijk naar
WLM ga soms de connectie met mijn provider mislukt.
Eerst enkele seconden wachten dat doet dit zich nooit voor.
Eigenaardig is wel dat indien ik onmiddellijk naar IE8 na het opstarten
zelfs voor ik zich dat mijn draadloze verbinding volledig op is ik zonder
problemen op de startpagina's kom.

Iemand enig idee?
-verwijderen WLM(nieuws)? ...misschien de oorzaak van het volgende punt
-blokkeren e-mail setup met mijn provider doch nooit met IE8 na start-up.

Mvg
Huib

T.J.A

Re: WLM (nieuws)?
Huib stelde de volgende uitleg voor :
> [...]
> -verwijderen WLM(nieuws)? ...misschien de oorzaak van het volgende punt
> -blokkeren e-mail setup met mijn provider doch nooit met IE8 na start-up.

Wat een gruwelijk onsamenhangend verhaal Huib, probeer eens opnieuw!

karelV [MS MVP]

Re: WLM (nieuws)?
Huib schreef op 5-2-2010 17:11:
> Hallo,
>
> Ik gebruik van het gamma Live-ID enkele Windows Live Mail.
> Toch zie ik daar WLM(nieuws) staan doch ik wens dit te verwijderen daar
> ik nieuwszender van mijn provider gebruik.

Extra - opties - accounts -'Microsoft Communities' selecteren - knop
Verwijderen.

> [...]
> naar WLM ga soms de connectie met mijn provider mislukt.
> Eerst enkele seconden wachten dat doet dit zich nooit voor.

Dan wacht je maar een paar sec ...... is dat erg?

Huib

Re: WLM (nieuws)?

"karelV [MS MVP]" <karelV@deGroeten.local> schreef in bericht

> Extra - opties - accounts -'Microsoft Communities' selecteren - knop
> Verwijderen.

> Dan wacht je maar een paar sec ...... is dat erg?

Dag Karel,
Dit is al lang verdwenen, het enige wat er staat is uiteraard de
nieuwsserver van mijn provider.

Het gaat hier niet over die 2 seconden doch de waarom, toch bedankt.

mvg
Huib

karelV [MS MVP]

Re: WLM (nieuws)?
Huib schreef op 5-2-2010 21:16:

> Dag Karel,
> Dit is al lang verdwenen, het enige wat er staat is uiteraard de
> nieuwsserver van mijn provider.

Wat bedoel je dan met "Toch zie ik daar WLM(nieuws) staan doch ik wens
dit te verwijderen"

T.J.A

Re: WLM (nieuws)?
karelV [MS MVP] formuleerde op vrijdag :

> Wat bedoel je dan met "Toch zie ik daar WLM(nieuws) staan doch ik wens dit te
> verwijderen"

Vandaar mijn commentaar: "onsamenhangend verhaal"

> Wat bedoel je dan met "Toch zie ik daar WLM(nieuws) staan doch ik wens dit
> te verwijderen"

Dag Karel,
Die WLM(nieuws) is ook te zien bij de lijst van standaard programma's.
Ik heb dit nooit ge´nstalleerd doch weet niet hoe die te verwijderen.

Ik heb mogelijks de fout gevonden waarom mijn e-mail soms hapert na de
opstart of bij het uit stand-by komen.
Ik had graag jou technisch advies:
-ik werk met een laptop waarin een draadloze netwerkkaart zit en een
kabelnetwerkkaart.
-ik werk altijd draadloos.
-ik stelde vast dat in apparatenbeheer dat het er geen vinkje stond bij
energiebeheer van de draadloze netwerkkaart terwijl bij de kabelnetwerkkaart
wel
(het vinkje aan = de PC mag het apparaat uitschakelen om energie te
besparen).
Vraag:
-wordt bij toegang tot het internet eerst geprobeerd via het kabelnetwerk en
dan via het draadloos netwerk?
-indien dit zo is dan kan dit de verklaring zijn daar ik dit nu ook uitgezet
heb in de kabelnetwerkkaart en ik krijg nu geen blokkades meer na het
opstarten of na standby bij het onmiddellijk opstarten van WLM.

Graag uw visie hierover.

Mvg
Hubert

karelV [MS MVP]

Re: WLM (nieuws)?
Huib schreef op 5-2-2010 22:47:

> Dag Karel,
> Die WLM(nieuws) is ook te zien bij de lijst van standaard programma's.
> Ik heb dit nooit ge´nstalleerd doch weet niet hoe die te verwijderen.

Die heb je *wel* geinstalleerd, namelijk als onderdeel van Windows Live
Mail. Waarom zou je die vermelding willen verwijderen ???? Dat kan wel,
maar dan moet je Windows Live Mail in zijn geheel de-installeren.

> [...]
> uitgezet heb in de kabelnetwerkkaart en ik krijg nu geen blokkades meer
> na het opstarten of na standby bij het onmiddellijk opstarten van WLM.

Wees blij dat het nu wel goed werkt .....

> [...]
> maar dan moet je Windows Live Mail in zijn geheel de-installeren.

> Wees blij dat het nu wel goed werkt .....

Bedankt Karel,
Mvg
Huib