falende herselpunten

ERICH

falende herselpunten
Ik kan geen herstelpunt meer gebruiken in win7
ik krijg steeds een foutmelding
onbekende fout 0x80070005
Wat kan ik eraan doen?
ik ben een LEEK in zulke dingen
Dank u
Erich

Hans Schuts

Re: falende herselpunten
Op Thu, 4 Feb 2010 09:12:07 +0100, "ERICH" <e.skottke@telenet.be>
schreef:

>Ik kan geen herstelpunt meer gebruiken in win7
> [...]

Via Google is deze link te vinden. Hopelijk heb je er wat aan:

http://support.microsoft.com/kb/909444/nl

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Merauke62

Re: falende herselpunten

"ERICH" <e.skottke@telenet.be> schreef in bericht
> Ik kan geen herstelpunt meer gebruiken in win7
> ik krijg steeds een foutmelding
> onbekende fout 0x80070005
> Wat kan ik eraan doen?
> ik ben een LEEK in zulke dingen

Ik heb nog nooit herstelpunten gebruik.
Download en installeer het volgende progje maak 'n image van je C en je bent
overal vanaf.

http://btjunkie.org/search?q=acronis

grtn

Hans Schuts

Re: falende herselpunten
Op Thu, 4 Feb 2010 11:35:11 +0100, "Merauke62" <manok62@@gmail@@com>
schreef:

>Ik heb nog nooit herstelpunten gebruik.
>Download en installeer het volgende progje maak 'n image van je C en je bent
>overal vanaf.

waarbij je voor het gemak even vergeet wat het werkelijke probleem van
OP is en waarvan je de oorzaak niet wegneemt door jouw link te volgen.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
FredW

Re: falende herselpunten
On Thu, 4 Feb 2010 11:35:11 +0100, "Merauke62" <manok62@@gmail@@com>
wrote:
> [...]

>Ik heb nog nooit herstelpunten gebruik.
>Download en installeer het volgende progje maak 'n image van je C en je bent

Je verwijst naar een volstrekt onbetrouwbare site met gehackte software,
met alle bijbehorende risico's!
(grote kans op malware, etc.)
Zo help je dus iemand van de wal in de sloot.
:-((

Als alternatief voor jouw "oplossing" kun je dit *gratis* programma
downloaden en gebruiken:
http://www.macrium.com/reflectfree.asp
(ik gebruik het ook, het bevalt goed en werkt prima.)

--
Groeten van Fred W. te H.
Mooie herinnering.
Merauke62

Re: falende herselpunten

"Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> waarbij je voor het gemak even vergeet wat het werkelijke probleem van
> OP is en waarvan je de oorzaak niet wegneemt door jouw link te volgen.

Jawel, GEEN herstelpunten meer gebruiken, simpel hè.

Frans

Re: falende herselpunten

"Merauke62" <manok62@@gmail@@com> schreef in bericht

> "Hans Schuts" <me@privacy.net.invalid> schreef in bericht

> Jawel, GEEN herstelpunten meer gebruiken, simpel hè.

oftewel je hersens niet meer gebruiken, simpel

Gandalf Gladstone

Re: falende herselpunten

"ERICH" <e.skottke@telenet.be> schreef in bericht
> Ik kan geen herstelpunt meer gebruiken in win7
> [...]

Mogelijke oplossingen:
http://social.answers.microsoft.com/...d-51ea4c0f6ac5

http://social.answers.microsoft.com/...5-6b66b1a96487

http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...c0 5eed3f4cf2

GG

> [...]

Re: falende herselpunten

"ERICH" <e.skottke@telenet.be> schreef in bericht
> Ik kan geen herstelpunt meer gebruiken in win7

Mogelijke oplossing:

http://bertk.mvps.org/html/eerrormsgsv.html#5

GG

Merauke62

Re: falende herselpunten

"Frans" <FransP@nospam.nl> schreef in bericht

> "Merauke62" <manok62@@gmail@@com> schreef in bericht

> oftewel je hersens niet meer gebruiken, simpel

Zodra je pc goed draait een Acronis backup maken en klaar is klara, simpel
hè of nog te moeilijk.