Windows Mail voor Windows 7 64 bit

John Maastricht

Windows Mail voor Windows 7 64 bit
Hoi,
ik heb op nieuwe laptop Windows 7 64 bits, op oude Windows Vista 32 bits, en
wil graag Windows Mail behouden. Heb daarvoor echter het programma Windows
Mail uit Vista 64 bits nodig, ik wil Mail live niet.
Heeft iemand een idee waar ik Windows Mail 64 bits kan zoeken zonder de
Windows versie te kopen ?
in Windows 7 staat Windows Mail in Programma Files 86, maar dat werkt niet.
Alvast bedankt voor tips , John
]-[oRus

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit
"John Maastricht" <John Maastricht@discussions.microsoft.com> schreef in
bericht news:743E2DB5-5CAA-4BC8-AF83-81A4EEAF668D@microsoft.com...
> [...]
> Windows versie te kopen ?
> in Windows 7 staat Windows Mail in Programma Files 86, maar dat werkt

Je wilt iets voor Win7, dus zou het logisch zijn deze vraag in een Win7
groep te plaatsen!
Daar zou je met wat terugzoeken ook een draadje vinden over dit onderwerp.
Dat het kan bewijst het feit dat ik dit vanuit WinMail op Windows7 stuur.
14-12-2009 Winmail in Windows7 op alt.nl.os.windows7

--
Vriendelijke groeten

]-[oRus
www.smallsystemservice.nl

Leen

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit
> Je wilt iets voor Win7, dus zou het logisch zijn deze vraag in een Win7
> groep te plaatsen!

Die is niet in "microsoft.public.nl" helaas. Lijkt me allemaal niet zo'n
probleem om windows 7 issues hier te behandelen...

Overigens gaat de vraag van John niet óf het kan, maar is het meer het
probleem waar hij de windows mail map van Vista X64 (NL?) vandaan kan halen.
Dit omdat hij wel Vista heeft, maar dat is X86.

Ik vermoed dat een bezoekje aan een goede kennis met Vista X64 zijn probleem
oplost, want hij geeft aan dat alleen dát zijn probleem is.

John, als je mij een mail stuurt, kan ik je wellicht een stukje op weg
helpen...

Have a nice day!

--
Leen

"]-[oRus" <horus@fake.invalid> schreef in bericht
> [...]

> Dat het kan bewijst het feit dat ik dit vanuit WinMail op Windows7 stuur.
> 14-12-2009 Winmail in Windows7 op alt.nl.os.windows7

Gérard Oomens

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit

Zoiets bedoel je?
http://www.sevenforums.com/tutorials...ail.html?ltr=W
--
Gérard
Leen

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit
Ja, zo moet het.

Maar ik denk dat het probleem kortgezegd dit is: "Heb daarvoor echter het
programma Windows Mail uit Vista 64 bits nodig".

'K las het eerst zelf ook niet helemaal goed, maar John schijnt zich al
ingelezen te hebben en tot de (juiste) conclusie voor hem, gekomen te zijn
dat hij iets mist.

Have a nice day!

"Gérard Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Zoiets bedoel je?
> http://www.sevenforums.com/tutorials...ail.html?ltr=W
> --
> Gérard

FredW

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit
On Wed, 3 Feb 2010 15:50:32 +0100, "Leen" <ms_windows_2000@hotmail.com>
wrote:

>Die is niet in "microsoft.public.nl" helaas. Lijkt me allemaal niet zo'n
>probleem om windows 7 issues hier te behandelen...

Aangezien alle microsoft.public.* nieuwsgroepen zullen worden opgeheven,
kun je beter verwijzen naar:
- alt.nl.os.windows.windows7
- alt.nl.os.windows.7
daar worden steeds meer vragen over Windows 7 gesteld en beantwoord.

>John, als je mij een mail stuurt, kan ik je wellicht een stukje op weg
>helpen...

Ik dacht dat bij nieuwsgroepen altijd geldt:
- vragen in de groep = antwoorden in de groep

Maar ja, je hebt wel vaker reacties die afwijken van hetgeen
gebruikelijk is in (NL) nieuwsgroepen.

>Have a nice day!

En we antwoorden graag onderaan, in de hoop dat het wat leesbaar blijft.
http://www.leerquoten.nl/

--
Groeten van Fred W. te H.
Mooie herinnering.
Leen

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit
"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht
> [...]
> - alt.nl.os.windows.windows7
> - alt.nl.os.windows.7
> daar worden steeds meer vragen over Windows 7 gesteld en beantwoord.

Helaas staan deze niet in de lijst van NG's op de Ziggo news server.

'k vindt het best zo..

Gérard Oomens

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit
On Wed, 3 Feb 2010 16:38:42 +0100, "Leen"
> [...]

>ingelezen te hebben en tot de (juiste) conclusie voor hem, gekomen te zijn

Ook overheen gelezen. Te kort door de bocht dus.
--
Gérard
Iemand

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit
Gebruik Mozilla Thunderbird, die kan windows Vista en oudere mail
importeren, en ben je niet van de mail grillen van Microsoft afhankelijk.

Windows 3.11 en 95: Windows mail, met Outlook functies (agenda ook)
Windows 98 me 2000 xp outlook express. Outlook nu bij Office
Outlook express ondersteund eerst http-hotmail, daarna weer niet
Windows Vista Windows Mail
Windows 7 Geen mail
Windows 8 ??

Succes

> [...]
> Windows versie te kopen ?
> in Windows 7 staat Windows Mail in Programma Files 86, maar dat werkt

Jaap

Re: Windows Mail voor Windows 7 64 bit
Hoe kan windows live mail dan geimporteerd worden? Deze staat niet genoemd
in Thunderbird.

Gr. Jaap