mail wordt niet weggehaald uit webmail

Sasja

mail wordt niet weggehaald uit webmail
Hallo,

Mijn mailtjes haal ik binnen via windows live mail, maar als ik dan mijn
webmail check, staan daar nog steeds de mailtjes in die ik al binnengehaald
heb. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt!

groeten,
Sasja
~PCfreak ©~

Re: mail wordt niet weggehaald uit webmail
Op Wed, 3 Feb 2010 00:56:01 -0800, schreef Sasja
<Sasja@discussions.microsoft.com> het volgende.

> [...]
>webmail check, staan daar nog steeds de mailtjes in die ik al binnengehaald
>heb. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt!

In WLM is het helaas standaard dat e-mail op de server blijft staan.
Helaas krijg je bij het aanmaken van een account niet direct alle opties
te zien, met als gevolg het mogelijk vollopen van die mailbox.
Ga in WLM naar je account-instellingen waar je nu wel alle instellingen
kunt bekijken en wijzigen. Op 1 van de tabbladen zie je vanzelf de optie
"een kopie op de server laten" of zoiets, aangevinkt staan, haal dat
vinkje weg en klik OK.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
karelV [MS MVP]

Sasja schreef op 3-2-2010 9:56:
> [...]
> webmail check, staan daar nog steeds de mailtjes in die ik al binnengehaald
> heb. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt!

Kijk in WLM bij: extra - accounts - jouw emailaccount - eigenschappen -
tab Geavanceerd. Staat daar soms een vinkje voor 'Een copie ....
achterlaten'?

~PCfreak ©~

Re: mail wordt niet weggehaald uit webmail
Op Wed, 03 Feb 2010 10:18:11 +0100, schreef "karelV [MS MVP]"
<karelV@deGroeten.local> het volgende.

>Kijk in WLM bij: extra - accounts - jouw emailaccount - eigenschappen -
>tab Geavanceerd. Staat daar soms een vinkje voor 'Een copie ....
>achterlaten'?

Ja, die staat er :-)
Dat vind ik een probleem van WLM, standaard staat daar een vinkje
terwijl dat bij WM en OE standaard niet zo was.
Veel gebruikers controleren dat niet en lopen tzt tegen een volle
mailbox aan.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
usenet@pc-freak.nl www.pc-freak.nl
Ron Kloek

Re: mail wordt niet weggehaald uit webmail

"~PCfreak ©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> [...]

> gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
> Algemene tips om zelf een PC te bouwen, zie mijn site.

goedenmiddag
hier was vanmorgen het zelfde aan de hand.
ik kreeg alle mail van 2 maanden steeds terug in windows mail
ik heb 2 accounts lopen 1 bij zonnet en 1 bij upc.
ik wist zeker dat de vinkjes bij beiden niet ingevuld stonden, maar wat
schept mijn verbazing dat bij upc account het vinkje er nu wel stond bij
bericht op server bewaren.
maar eind goed al goed.
het blijven toverdozen die computers
met vriendelijke groet Ron.

William

Re: mail wordt niet weggehaald uit webmail
Op 03-02-10, in <0igim51v7ku9ej0auho964orrs8jv710ai@4ax.com>, ~PCfreak
©~ schreef:
> [...]

> terwijl dat bij WM en OE standaard niet zo was.
> Veel gebruikers controleren dat niet en lopen tzt tegen een volle

Dat is dacht ik niet helemaal waar.
Wanneer je een mail in je WLM verwijdert, wordt hij ook op de server
verwijdert!

--
William.

Leen

Re: mail wordt niet weggehaald uit webmail

"William" <news@nospam.demon.nl> schreef in bericht
> Dat is dacht ik niet helemaal waar.
> Wanneer je een mail in je WLM verwijdert, wordt hij ook op de server
> verwijdert!

Als dat zo aangevinkt is inderdaad....Zoniet, dan niet.

Have a nice day!

William

Op 03-02-10, in <O1sJFeQpKHA.4836@TK2MSFTNGP05.phx.gbl>, Leen schreef:
> "William" <news@nospam.demon.nl> schreef in bericht

> Als dat zo aangevinkt is inderdaad....Zoniet, dan niet.

En daar draait het dan om. Een vinkje zus een vinkje zo.
Transparancie, onduidelijk vaak!

> Have a nice day!

It's already evening!

--
William.

~PCfreak ©~

Re: mail wordt niet weggehaald uit webmail
Op Wed, 03 Feb 2010 20:24:22 +0100, schreef William
<news@nospam.demon.nl> het volgende.

>Dat is dacht ik niet helemaal waar.
>Wanneer je een mail in je WLM verwijdert, wordt hij ook op de server
>verwijdert!

Met een gewoon POP3 acc gebeurt dat echt niet als dat vinkje er staat.

groetjes Henk
--
#Een reactie van de vraagsteller of een gegeven oplossing
gewerkt heeft wordt zeer op prijs gesteld#
usenet@pc-freak.nl www.pc-freak.nl
~PCfreak ©~

Re: mail wordt niet weggehaald uit webmail
Op Wed, 03 Feb 2010 23:23:43 +0100, schreef William
<news@nospam.demon.nl> het volgende.

>En daar draait het dan om. Een vinkje zus een vinkje zo.
>Transparancie, onduidelijk vaak!

Het probleem is dat velen gewoon een mail-acc instellen en zich verder
niet bekommeren om de specifieke instellingen voor zo'n acc, en dan loop
je vroeg of laat tegen probleempjes op zoals Sasja in dit draadje.

groetjes Henk