hyperlinkjes niet meer te gebruiken

Henk

hyperlinkjes niet meer te gebruiken
ik heb in Vista een systeemherstelpunt teruggezet. sinds die tijd kan ik in
Excel geen hyperlinks meer gebruiken; hij geeft dan een melding "de bewerking
is geannuleerd wegens systeem beperkingen.Neem contact op met de
systeembeheerder".
Er zal zich een instelling verzet hebben, maar welke?
wie kan mij helpen, want dit is redelijk van belang voor mij.
bij voorbaat dank.
Gérard Oomens

Re: hyperlinkjes niet meer te gebruiken
On Tue, 2 Feb 2010 06:01:01 -0800, Henk
<Henk@discussions.microsoft.com> wrote:

> [...]
>Er zal zich een instelling verzet hebben, maar welke?
>wie kan mij helpen, want dit is redelijk van belang voor mij.

Hyperlinks waar naar toe? Standaard browser opnieuw instellen
wellicht.

Of zie ook: http://www.msoutlook.info/question/242
--
Gérard
Gandalf Gladstone

Re: hyperlinkjes niet meer te gebruiken

"Henk" <Henk@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Er zal zich een instelling verzet hebben, maar welke?
> wie kan mij helpen, want dit is redelijk van belang voor mij.

Welke MsOffice versie van Excel?

Al uitgeprobeerd-> in de menubalk van Excel ->Help -> Analyse en herstel?

GG

Gandalf Gladstone

> [...]

> Er zal zich een instelling verzet hebben, maar welke?
> wie kan mij helpen, want dit is redelijk van belang voor mij.

http://support.microsoft.com/kb/271856

GG

Henk

Re: hyperlinkjes niet meer te gebruiken
ik heb MS office small biss. 2003 en de oplossing die je beschreef helpt
helaas niet.
het betrefd bijv hyperlinkjes naar internetpagina's, maar ook hyperlinks
naar andere Excel werkbladen.

"Gandalf Gladstone" wrote:

> [...]

> Welke MsOffice versie van Excel?
>
> Al uitgeprobeerd-> in de menubalk van Excel ->Help -> Analyse en herstel?

Henk

Re: hyperlinkjes niet meer te gebruiken
deze mogelijkheid heb ik ook al bekeken, maar voldoet ook niet, helaas.
nog andere suggesties?

"Gandalf Gladstone" wrote:

> "Henk" <Henk@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> http://support.microsoft.com/kb/271856
>
> GG
>

> .

Henk

Re: hyperlinkjes niet meer te gebruiken
ook uw pagina heb ik bekeken en alle mogelijkheden uitgeprobeerd, maar helaas
niets helpt.
het betrefd hyperlinkjes naar internetpagina's, maar ook naar andere Excel
werkbladen. ik gebruik MS office small biss. 2003

"Gérard Oomens" wrote:

> Hyperlinks waar naar toe? Standaard browser opnieuw instellen
> [...]

Gandalf Gladstone

> deze mogelijkheid heb ik ook al bekeken, maar voldoet ook niet, helaas.
> nog andere suggesties?

Houd de Ctrl-toets ingedrukt en muisdubbelklik op de link?

GG

Gérard Oomens

Re: hyperlinkjes niet meer te gebruiken
On Tue, 2 Feb 2010 13:30:01 -0800, Henk
<Henk@discussions.microsoft.com> wrote:

>ook uw pagina heb ik bekeken en alle mogelijkheden uitgeprobeerd, maar helaas
>niets helpt.

Ook het reg bestand? Geen enkel verschil? Ook even een andere browser
als standaard ingesteld en daarna weer de gewenste browser.

>het betrefd hyperlinkjes naar internetpagina's, maar ook naar andere Excel
>werkbladen. ik gebruik MS office small biss. 2003

Is het alleen in Excel? Niet in andere Office applicaties? IE is de
standaard browser of een andere? Expliciet nog een keer aangevinkt bij
standaard programma's onder Vista, vervolgens bij 'Programmatoegang en
standaardprogramma’s instellen' -> aangepast..daar browser
aanvinken....
Vergelijk:
http://computertotaal.nl/article/627...ista-en-7.html

--
Gérard
Gandalf Gladstone

Re: hyperlinkjes niet meer te gebruiken

"Henk" <Henk@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> deze mogelijkheid heb ik ook al bekeken, maar voldoet ook niet, helaas.
> nog andere suggesties?

MsOffice ondersteuning: Excel 2003

http://office.microsoft.com/nl-nl/ex...inks&av=ZXL110

GG