Incomplete programma's verwijderen

Lies

Incomplete programma's verwijderen
Goedendag.
Ik werk met Windows Vista Ultimate.
Ik heb op mijn computer programma's gedownload die niet compleet zijn en dus
niet werken. Via configuraite/programma's verwijderen/ lukt het mij niet de
programma's te verwijderen. Heb deze opnieuw gedownload en ge´nstalleerd,
daarna weer verwijderen herhaald, maar dit lukte opnieuw niet omdat
programma-onderdelen gemist worden.
Kan iemand mij vertellen wat ik hieraan moet doen?
Bedankt voor de te nemen moeite.
Lies

T.J.A

Re: Incomplete programma's verwijderen
Lies schreef op 31-1-2010 :
> [...]
> programma-onderdelen gemist worden.
> Kan iemand mij vertellen wat ik hieraan moet doen?

Probeer deze eens, hier bevalt ie prima.

http://www.revouninstaller.com/revo_..._download.html

Lies

Re: Incomplete programma's verwijderen
Hartelijk dank onbekende, ik ga het gelijk gebruiken.
Lies

"T.J.A" <nomail@invalid.com> schreef in bericht

> Probeer deze eens, hier bevalt ie prima.
>
> http://www.revouninstaller.com/revo_..._download.html

Gandalf Gladstone

Re: Incomplete programma's verwijderen

"Lies" <g.stuijfzand@planet.nl> schreef in bericht
> Hartelijk dank onbekende, ik ga het gelijk gebruiken.
> Lies
>
> "T.J.A" <nomail@invalid.com> schreef in bericht

Alternatief
De free versie van Revo uninstaller heeft niet de mogelijkheid om restanten
van onvolledige installaties te verwijderen!
Het beste is om handmatig de restant bestanden en mappen die nog in
Verkenner aanwezig zijn te verwijderen.
Vervolgens in Uitvoeren de optie: regedt32 intypen;
Linksmuisklik op het pictogram van "Deze computer"
in de menubalk van het register "Bewerken" selecteren en
de eerste keer de optie "Zoeken" selecteren.
Vul daar de hoofdbenaming van de te verwijderen onvolledige programma in en
vink alle daaronderstaande opties aan,
Start de zoekopdracht; verwijder bij elke vondst de gegevens aan de
rechterkant van het scherm;

druk vervolgens op F3 of start de zoekactie opnieuw maar dan selecteer je
"Volgende zoeken"
Herhaal na iedere gevonden en verwijderde onderdeel de optie "Volgende
zoeken" totdat aan het eind de melding opkomt dat het hele register
doorzocht is!

GG