muziek afspelen bij powerpoint

Sylvia Berghman

muziek afspelen bij powerpoint
Hallo,

Als ik een powerpoint diavoorstelling die ik bvb van iemand krijg, wil
openen dan wordt de diavoorstelling afgespeeld maar zonder muziek.

Ik heb al zitten zoeken in de instellingen van powerpoint en deze van vista
mar vind niet waar de oorzaak ligt.

Iemand een idee?

Alvast bedankt voor de tips!

Hans Schuts

Re: muziek afspelen bij powerpoint
Op Mon, 25 Jan 2010 19:11:00 +0100, "Sylvia Berghman"
<klaver47@gmail.com> schreef:

> [...]
>openen dan wordt de diavoorstelling afgespeeld maar zonder muziek.

>Ik heb al zitten zoeken in de instellingen van powerpoint en deze van vista

Meest voor de hand liggende oplossingen:
- de diavoorstelling heeft blijkbaar geen geluid
- degene die jou de voorstelling heeft gestuurd, heeft hem blijkbaar
verkeerd vastgelegd waardoor het geluid nu ontbreekt

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
J.Jansen

Re: muziek afspelen bij powerpoint

"Sylvia Berghman" <klaver47@gmail.com> schreef in bericht
> [...]
>
> Ik heb al zitten zoeken in de instellingen van powerpoint en deze van
> vista mar vind niet waar de oorzaak ligt.

Is dit bij alje pp shows zo? zo niet dan is er gewoon geen geluid bij deze
show. Anders even het speakertje in de taakbalk aanklikken en de volumemixer
controleren (maar dat had je al gedaan denk ik).

Cnut

> [...]
>
> Als ik een powerpoint diavoorstelling die ik bvb van iemand krijg, wil
> openen dan wordt de diavoorstelling afgespeeld maar zonder muziek.

Met de PowerPoint Viewer 2007?
http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en

> Ik heb al zitten zoeken in de instellingen van powerpoint en deze van
> vista mar vind niet waar de oorzaak ligt.

Als je het Powerpoint Office *programma* bedoelt, dan moet het .wav formaat
embedded zijn.
Ikzelf *speel* ze af met de Viewer en *maak* presentaties met Office
Powerpoint.

> Iemand een idee?
>
> Alvast bedankt voor de tips!

Kijk hier eens rond:
http://presentationsoft.about.com/od...ound_probs.htm

Sylvia Berghman

> [...]

> Ik heb al zitten zoeken in de instellingen van powerpoint en deze van
> vista mar vind niet waar de oorzaak ligt.

Dit is bij alle presentaties zo.
Ik ben er zeker van dat de muziek correct ingesloten is door de afzender
gezien datzelfde bestand bij anderen wel correct speelt.
Ik had inderdaad al het een en ander gecheckt bij de volumemixer.

Een oplossing heb ik dus nog altijd niet gevonden...