Windows update

Dirkske2

Windows update
In het scherm van windows update krijg ik geen uitleg meer van de update's.
Ik kan alleen maar meer de belangrijke update's uitvoeren. Hierdoor blijven
er voortdurend 2 optionele update's hangen die ik niet kan selecteren en
installeren.
Kan ik dit verhelpen?
Hans Schuts

Re: Windows update
Op Fri, 22 Jan 2010 08:00:04 -0800, Dirkske2
<Dirkske2@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>er voortdurend 2 optionele update's hangen die ik niet kan selecteren en

Als je de oorzaak zou weten, misschien. Probeer in ieder geval eens
met systeemherstel terug te gaan naar een herstelpunt. Krijg je
trouwens een foutmelding? Je bent een beetje karig met je informatie.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Dirkske2

Re: Windows update
Herstelpunt uitgevoerd, blijft hetzelfde. Krijg ook geen foutmelding.
Beetje meer uitleg; Als je in het configuratiescherm op windows update klikt
komt u in een scherm met wat er op dit moment op uw pc beschikbaar is van
update's. Bij mij staat daar dat er 2 optionele update's beschikbaar zijn.
(in het blauw, in een groen kader). U kunt daarop klikken. Als ik daarop klik
komt u in het scherm updates selecteren. In de linkerkolom staat weer dat er
2 optionele updates zijn, maar in het midden staat geen beschrijving,
waardoor je ze ook niet kunt selecteren, waardoor je ze ook niet kunt
uitvoeren.

"Hans Schuts" wrote:

> [...]
> met systeemherstel terug te gaan naar een herstelpunt. Krijg je
> trouwens een foutmelding? Je bent een beetje karig met je informatie.

T.J.A

Re: Windows update
Dirkske2 heeft ons zojuist aangekondigd :
> [...]
> 2 optionele updates zijn, maar in het midden staat geen beschrijving,
> waardoor je ze ook niet kunt selecteren, waardoor je ze ook niet kunt

Klikken op de zwarte tekst, en dan zal de tekst verschijnen van de
updates!

Dirkske2

Re: Windows update
Probleem is opgelost.
Na een essentiele update waren de optionele updates weer zichtbaar in het
update venster waardoor ik ze kon selecteren en installeren.