Hulp op afstand

Karel

Hulp op afstand
Ik wil hulp op afstand instellen op een desktop (Vista) en een laptop (Win7)
in mijn eigen huis (zelfde router en provider dus) maar krijg dit niet voor
elkaar. De oproep (alles via Messenger Live) en het acceptatiebericht gaan
wel goed en ook het wachtwoord en het invulscherm hiervoor komen
tevoorschijn. Nadien krijg ik steeds een foutmelding dat er geen verbinding
gemaakt kan worden.
Vraag: heeft dit te maken met het feit dat ik op hetzelfde netwerkje en
provider zit?
Wie heeft een oplossing?

b.v.d. Karel

Jawade

Re: Hulp op afstand
Karel <K.1@live.nl> schreef op Thu, 21 Jan 2010 21:05:02 +0100 in artikel <f1235$4b58b368$524b64e7$17386@cache4.tilbu1.nb.ho me.nl>:
> [...]
> gemaakt kan worden.
> Vraag: heeft dit te maken met het feit dat ik op hetzelfde netwerkje en

Ik gebruik daar het gratis TeamViewer voor.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ 14 nov: HexEditor, Diskeditors met MBR-rebuilders!
FredW

Re: Hulp op afstand
On Thu, 21 Jan 2010 23:22:19 +0100, Jawade <Henk_Jawade@hotmail.com>
wrote:

>Ik gebruik daar het gratis TeamViewer voor.

Via Teamviewer heb ik kort geleden een kennis in AustraliŽ kunnen
helpen.
Het was voor mij de eerste keer dat ik Teamviewer gebruikte.
Het was even wennen dat ik hier op de PC daar kan werken.
Maar het ging prima en beide zijden (van de wereld) waren tevreden.
http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx

--
Groeten van Fred W. te H.
Mooie herinnering.
Karel

Re: Hulp op afstand

"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht

> [...]

> Groeten van Fred W. te H.
> Mooie herinnering.
> Weet je nog van toen wij de jeugd van tegenwoordig waren.

Beiden bedankt voor de info.
Ik zal het eens gaan proberen.

Karel