antivir

news

antivir
Ik heb een groot probleem.Ik heb onverwacht het programma ANTIVIR op mijn pc
gekregen.Nu wordt alles geblokkeerd.Niets werkt meer goed.Verwijderen van
het programma lukt niet.Help!!!!!!!!!!
ina

Gandalf Gladstone

Re: antivir

"news" <inarozema@ewetel.net> schreef in bericht
news:4b57824b$0$3288$8e6e7893@newsreader.ewetel.de ...
> [...]
> pc gekregen.Nu wordt alles geblokkeerd.Niets werkt meer goed.Verwijderen
> van het programma lukt niet.Help!!!!!!!!!!

Lees hier de info hoe je het eventueel zou kunnen verwijderen:

http://www.free-av.com/en/pages/22/faq.html

(anders opnieuw installeren over de reeds geinstalleerde versie heen zodat
de uninstall mogelijkheid hersteld wordt?)

> [...]

> pc gekregen.Nu wordt alles geblokkeerd.Niets werkt meer goed.Verwijderen
> van het programma lukt niet.Help!!!!!!!!!!

http://www.free-av.com/en/download/3...oval_tool.html

Bff

FredW

Re: antivir
On Wed, 20 Jan 2010 23:23:12 +0100, "news" <inarozema@ewetel.net> wrote:

>Ik heb een groot probleem.Ik heb onverwacht het programma ANTIVIR op mijn pc
>gekregen.Nu wordt alles geblokkeerd.Niets werkt meer goed.Verwijderen van
>het programma lukt niet.Help!!!!!!!!!!

Als alles wordt geblokkeerd en niets meer werkt,
moet je maar je laatste image (backup) er op zetten.

Als je geen image hebt gemaakt, weet je nu waarom het verstandig is dit
in het vervolg wel te doen en blijft er niets anders over dan de
"recovery" toe te passen, dat is de PC terug brengen in de situatie
"af-fabriek".

Sterkte er mee.

--
Groeten van Fred W. te H.
Mooie herinnering.
FredW

Re: antivir
On Wed, 20 Jan 2010 23:42:53 +0100, "Gandalf Gladstone" <Gladstone
G.@imaginary®.com> wrote:

> [...]

>(anders opnieuw installeren over de reeds geinstalleerde versie heen zodat
>de uninstall mogelijkheid hersteld wordt?)

"onverwacht op de PC gekregen"
Klinkt dat alsof ze het zelf geïnstalleerd heeft en opnieuw zou kunnen
installeren?

Avira Antivir blokkeert niets en zorgt er ook zeker niet voor "dat niets
meer werkt".
Ook kun je Avira Antivir altijd normaal verwijderen.
Waarom denk je dan dat *deze* ANTIVIR de Avira Antivir zou zijn?

Het klinkt meer alsof Ina een nep-virus scanner heeft binnen gehaald.

[...]

On Wed, 20 Jan 2010 23:45:51 +0100, "Gandalf Gladstone" <Gladstone
G.@imaginary®.com> wrote:

>"news" <inarozema@ewetel.net> schreef in bericht
>news:4b57824b$0$3288$8e6e7893@newsreader.ewetel.d e...

>http://www.free-av.com/en/download/3...oval_tool.html

Misschien eerst even wat beter lezen?
Dit is *geen* tool om Avira Antivir te verwijderen,
maar een tool van Avira om diverse "major distinct threats" te
verwijderen.
http://www.free-av.com/en/tools/3/av...oval_tool.html
(en misschien helpt het hier ook nog wel, als Ina het tenminste kan
draaien).

--
Groeten van Fred W. te H.
Mooie herinnering.
Weet je nog van toen wij de jeugd van tegenwoordig waren.
Loesje.
PauL

> [...]

> alles geblokkeerd.Niets werkt meer goed.Verwijderen van het programma lukt niet.Help!!!!!!!!!!

Ik denk dat onderstaande je verder zal kunnen helpen:

http://www.2-spyware.com/remove-antivir.html

news

Re: antivir
Heb inmiddels de antivir van mijn pc en alles werkt weer normaal ,gelukkig,
ina

"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht

> [...]
> Groeten van Fred W. te H.
> Mooie herinnering.
> Weet je nog van toen wij de jeugd van tegenwoordig waren.

Een beetje dom van jou, hé?

GG