Muis en vingerafdruk lezer probleem

marty50

Muis en vingerafdruk lezer probleem
Van de ene op de andere dag doet de usb-muis (3 geprobeert) en de
vingerafdruk lezer het niet meer op een Vaio laptop. Bij apparaatbeheer
worden de muizen aangegegeven als onbekend apparaat. Sluit je een usb stick
aan dan is er geen enkel probleem. Vista is geheel geupdate.

Iemand een idee ?
Gandalf Gladstone

Re: Muis en vingerafdruk lezer probleem

"marty50" <marty50@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> stick
> aan dan is er geen enkel probleem. Vista is geheel geupdate.

In Apparaatbeheer rechtsmuisklik op het pictogram van de muis en selecteer
Eigenschappen.
Op tabblad Algemeen selecteer je onderaan dit apparaat gebruiken
(inschakelen)
Selceteer daarna tabblad Stuurprogramma en selecteer Stuurporgramma
bijwerken.
Laat het systeem zelf zoeken naar het stuurprogramma.
Herhaal de handeling ook voor de vingerafdruklezer!

GG

marty50

Re: Muis en vingerafdruk lezer probleem
Hallo Gandalf,

Heb ik gedaan, er wordt geen stuurprogramma gevonden. Ik heb de Logitech
driver opnieuw geïnstalleerd, ook geen verandering. Onbekend apparaat
weggegooit en weer opnieuw laten vinden. De usb registersleutels weggegooit
en muis er weer in. Dan krijg je gelijk weer "onbekend apparaat". Een fix van
Microsoft gaf aan dat het niet voor deze Windows was. Was wel voor Windows
Vista 32 bit en dat is deze Windows ook (Windows Vista Home Premium). Was ook
de goede taal. Ik heb de system state teruggezet naar een datum voor het
probleem, maar dat maakt allemaal niet uit.

Bedank,
Marty

> [...]
> de goede taal. Ik heb de system state teruggezet naar een datum voor het
> probleem, maar dat maakt allemaal niet uit.

Wat zijn de juiste gegevens van de muis en de vingerprintlezer?
Logitech muis type:?
Vingerprintlezer: merk, type en versie?