internet explorer werkt niet meer

Arend

internet explorer werkt niet meer
Hallo,
Als ik naar de spelletjes site van Zylom ga en ik probeer een spel te
starten krijg ik de melding "internet explorer werkt niet meer".
Ik heb Internet Explorer 8, kan het daar aan liggen?

Groet,
Arend

Gérard Oomens

Re: internet explorer werkt niet meer

Algemene suggesties: http://support.microsoft.com/kb/936213/nl
--
Gérard
Arend

Re: internet explorer werkt niet meer

"Gérard Oomens" <gj.news@inter.nl.net> schreef in bericht

> Algemene suggesties: http://support.microsoft.com/kb/936213/nl
> --
> Gérard

De oplossing zat er niet tussen, bedankt voor je reactie.

Groet,
Arend

Gérard Oomens

Re: internet explorer werkt niet meer
On Mon, 11 Jan 2010 23:27:59 +0100, "Arend"

>De oplossing zat er niet tussen, bedankt voor je reactie.

Je hebt alle suggesties geprobeerd/uitgevoerd? Alle invoegtoepassingen
ook uitgeschakeld behalve die die nodig is voor het spel?

Bij alle spelletjes of speciale spelletjes? Is het een Flash spelletje
of java of iets anders?
Eventueel flash updaten en/of Java updaten/herinstalleren.

Testen Flash en Java:
http://www.adobe.com/software/flash/about/
http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml

Als je test in veilige modus met netwerkondersteuning, dan ook?
--
Gérard
Arend

> [...]
> http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml
>
> Als je test in veilige modus met netwerkondersteuning, dan ook?

Heb alle invoegtoepassingen al uitgeschakeld, veilige modus met
netwerkondersteuning doet het niet.
Het is een Java spelletje en er is ook iets met Java want als ik test met
bovenstaande link van jou van Java dan geeft hij aan dit tabblad is hersteld
en kom ik niet op de site van Java.
Dit is de link van het spelletje
http://www.zylom.com/nl/gratis-onlin...FQdl4wodowcEJg

Groet,
Arend

Gérard Oomens

Re: internet explorer werkt niet meer
On Tue, 12 Jan 2010 22:33:13 +0100, "Arend"
> [...]

>bovenstaande link van jou van Java dan geeft hij aan dit tabblad is hersteld

Wellicht de Java van Sun een keer verwijderen via software en daarna
herinstalleren?
http://java.com/en/download/manual.jsp

Voor de zekerheid na verwijderen van Java van Sun nog een keer de
cache van IE grondig leegmaken.

En/Of als je iexplore.exe opstart als adminstrator, werkt het dan wel?
Rechtsklikken -> run as administrator.
--
Gérard
Arend

> [...]
> cache van IE grondig leegmaken.
>
> En/Of als je iexplore.exe opstart als adminstrator, werkt het dan wel?

Dat is ook zo gek, verschillende keren Java geínstalleerd maar het komt
helemaal niet voor in "Programmas en onderdelen"
Ik kan hem helemaal niet deinstalleren.

Groet,
Arend

Gérard Oomens

Re: internet explorer werkt niet meer
On Wed, 13 Jan 2010 18:36:48 +0100, "Arend"

>Dat is ook zo gek, verschillende keren Java geínstalleerd maar het komt
>helemaal niet voor in "Programmas en onderdelen"
>Ik kan hem helemaal niet deinstalleren.

Dan is er blijkbaar meer mis. Probeer het te verwijderen met de
Windows Installer CleanUp:
http://support.microsoft.com/default...b;en-us;290301
--
Gérard
FredW

Re: internet explorer werkt niet meer
On Wed, 13 Jan 2010 18:36:48 +0100, "Arend" <ardbizgno@spamhotmail.com>
wrote:
> [...]

>Dat is ook zo gek, verschillende keren Java geínstalleerd maar het komt
>helemaal niet voor in "Programmas en onderdelen"

Voor het verwijderen van vorige versies van Java:
- JavaRa 1.15
http://raproducts.org/

--
Groeten van Fred W. te H.
Sneeuw,
Arend

Re: internet explorer werkt niet meer

"FredW" <fredw@ninmule.invalid> schreef in bericht

>>> http://java.com/en/download/manual.jsp

> Voor het verwijderen van vorige versies van Java:
> [...]

Ik had als advies van Zylom dit bestand "msjavx86.exe" geinstalleerd, maar
het blijkt dat dit alles juist blokkeerde, ik moest Java Version 6 Update 17
hebben.
Vind het altijd al onduidelijk met de Java versies, ik begrijp het nog niet
altijd. In ieder geval doet ie het nu.
Bedankt Fred en vooral Gérard voor jullie tips.

Groet,
Arend